February 29, 200817 yr Tot waar ben jij geraakt in het spel sprunk (www.rockstargames.com/IV) Graag met screen. Ik graakte tot aan de tv:
February 29, 200817 yr Tot waar ben jij geraakt in het spel sprunk (www.rockstargames.com/IV)Graag met screen. Ik graakte tot aan de tv: ik raak nooit erg ver de hond , wel nog niet veel gedaan
February 29, 200817 yr Ik kom niet eens verder dan de hond, daarom dus geen screen. Wel een leuke minigame, I LOVE SPRUNK!
February 29, 200817 yr Ik ben bij die duif geweest. Al een tijdje terug, vond het een saai spel dus heb ik het maar afgesloten en niet meer naar de website gegaan om het weer eens te proberen.
February 29, 200817 yr Sprunk is een afleiding van Sprite denkik ofniet ? Ja idd, sprunk heeft zowat in elke Gta gezeten als verwijzing naar de frisdrank Sprite.
March 1, 200817 yr Ik geraak totaal niet ver, tot aan de hond Edit: ik heb even m'n best gedaan: bijna... Edited March 1, 200817 yr by $big$smoke$
March 1, 200817 yr 'k Vind het een onnozel spel Een screenshot van Sprunk is al voldoende voor mij hoor..
March 1, 200817 yr Ik heb het van de eerste keer gehaald!!! Is toch niet zo moeilijk? Een screen bijvoegen lukt me niet zo goed! Greetz!
March 1, 200817 yr Eerste keer dat ik het dee kwam ik tot het raam. De 2de keer heb ik het gehaald, met een score van 2605 punten
March 1, 200817 yr Ik had hem na enkele sloop neigingen dan toch ook gehaalt. Maar de high-score is wel gehackt, want het is simpelweg gewoon onmogelijk om het parcours tien keer in 20 sec te halen door de zelfde persoon nogwel.
Tot waar ben jij geraakt in het spel sprunk (www.rockstargames.com/IV)
Graag met screen.
Ik graakte tot aan de tv: