Jump to content
Geplaatst:
comment_902149

Beste medeforummers,

Hierbij release ik "Awake till tomorow", wat een mission mod (modificatie) is voor GTA SA. De missie heeft niet echt een serieuse inhoud maar is eerder een losstaand verhaal met vooral grappige gebeurtenissen. Kortom draait de missie rond : Alcohol, wiet, urineren, .. Er is natuurlijk ook een kleine schietscene voorzien voor wat afwisseling. Er zitten hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes in maar echte bugs niet behalve; soms kan je niet meer draaien met de auto, druk escape en terug naar het spel en dat is het. Er is wel veel tijd besteed aan details (veel, niet zoveel) zoals de tijd die meegaat met het verhaal, de kleren, etc.. Ook als CJ dronken wordt beinvloedt dat het rijgedrag en het zicht. Tijd voor screenshots :

84682143mc7.jpg

43705714ej9.jpg

33934038te2.jpg

17938073rg1.jpg

Credits:

- Apple-Mac (testing, verzinner naam)

- MartyCeha (testing)

- Dutchy3010 (hulp)

- Tjerk (overleg, wijze kerel)

- Mijn vrienden (ideeën)

Tom :cya:

Note: De download zal zo vlug als mogelijk beschikbaar zijn in de downloaddatabase indien toegelaten. Ik heb de MPACK manier niet gebruikt omdat ik hoor van verschillende mensen dat de text hier veel bij verdwijnt of niet verschijnt. Je kan nog altijd zelf die manier toepassen.

_REL_ATT.rar

Bewerkt: door .:TOM:.

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1017506
Heeft nog iemand een backup van deze mod, ik ben de originele files kwijt.

Ik jammergenoeg niet. Ik wil deze mod namenlijk erg graag spelen. Het heeft gewoon zo´n hoog Postal gehalte. :puh:

• 5 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1212068
Het schijnt dat de download link niet meer werkte? :N

Dus hier is de heruploade versie van de missie. Misschien

dat ik hem binnenkort eens bekijk op bugs en wat verbeter.

http://www.fileshost.com/en/file/76095/-REL-ATT-zip.html

:sigaar: Tom

Het werkt! :dans:

Een erg leuke missie .:Tom:.! :tu: Het begin was redelijk saai maar het werd wel erg leuk als je dronken word. Ik heb een tijdje vast gezeten met de 3 sterren wanted level nadat je tegen de FBI truck aangepist hebt. (opgelost door te cheaten) Wat ik erg vreemd vond was het moment nadat je de wiet plantage afgefikt had. Er stond namenlijk dat alle agenten stoned waren, maar vervolgens krijg je wel gewoon een wanted level door een gewone sgent als hij je met een vlammewerper ziet spelen. Maar voor de rest een erg leuke missie. :Y

Geplaatst:
comment_1212768

Ik heb de missie ook net gespeeld.

Hij is niet al te moeilijk, er zitten wel wat bugs in zoals dat lied waneer je een missie heb gehaald hoor ik wel een paar keer in de missie. :Y

Er zit niet echt een verhaal in, maar dat maakt hem ook wel weer grappig..vooral de politie die stoned is :schater:

Ik zou het leuk vinden als er nog meer van zulke missies zouden komen KUTGW :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.