Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902489 Ik kan geen Avenging Angels meer vinden op Stauton Island en Portland. Ik heb in het Avenging Angel pak alle eilanden afgezocht met elke weertype maar ik kan er geen een vinden. Kun je me een plek geven waar de AA's rondlopen?? Alvast bedankt GTAG Bewerkt: 1 maart 200817 jaren door GTAGijsso
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902496 In Portland lopen de Avenging Angels in Chinatown en op Stauton Island lopen de Avenging Angels aan de westkust, dat is bij mij in ieder geval wel het geval. Succes met het vinden van de Avenging Angels.
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902590 Portland: Neem eens een kijkje bij het El-Train station in Chinatown. Staunton: Kijk eens even bij Hogs & Cogs, waar je Bike Salesman start. Shoreside Vale: Ga naar Witchita Gardens (Wijk met al die flats) Kaartje: Erop klikken voor de grote versie.. Bewerkt: 1 maart 200817 jaren door ASPHALT
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902852 eindelijk thank you ik had het ook maar was toen kwaad maar nu heb ik eentje eindelijk weer onder bezit Bewerkt: 1 maart 200817 jaren door iamyourghost
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren Auteur comment_902916 Bedankt, het klopte allemaal. Misschien kunnen jullie wel die map gebruiken voor Wikigta.nl
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918099 op staunton lopen ze ook veel in belleville park ...Bij mij in ieder geval
Ik kan geen Avenging Angels meer vinden op Stauton Island en Portland. Ik heb in het Avenging Angel pak alle eilanden afgezocht met elke weertype maar ik kan er geen een vinden. Kun je me een plek geven waar de AA's rondlopen??
Alvast bedankt
GTAG
Bewerkt: door GTAGijsso