Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_902542

SA-MP accepteert de meeste texture en model mods wel, mits ze niets aanpassen aan andere data zoals de handing.cfg. Let hier voortaan bij op bij het kiezen van je mods.

Overigens kun je snel je hele San Andreas schoon krijgen door een simpele her-installatie uit te voeren, zodat je mods weer weg zijn. Dan kun je ook SA-MP spelen, en desgewenst weer mods installeren. ;) Nog een mogelijkheid is om je spel te herinstalleren, en dan je mapje te kopiëren. Zo gebruik je één voor SA-MP en ééntje voor je mods. Hiervoor moet je dan nog wel wat extra GB vrij hebben.. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_902545

welke neemt hij dan wel aan zou je dat kunnen zeggen en hoe zou ik dat dan kunnen zien

het zijn gewoon wagens en de noobmode en een trainer

Bewerkt: door cilic

Geplaatst:
comment_902615

Niks geluk. Gewone texture (txd) en model (dff) mods worden wel gewoon toegelaten. Zoals ik al zei, is dat op voorwaarde dat er niets wordt aangepast in de overige bestanden. Zoals jij dat dus hebt, alleen de trainer en noobmode verwijderen en eventuele wagens die iets aan andere bestanden aanpassen (v.b. handling.cfg). Daarna kun jij ook gewoon, mét mods, SA-MP spelen. ;)

Geplaatst:
comment_902629

Vaak zitten er bij voertuig mods een ander regeltje die je kunt/moet aanpassen in de handling.cfg, een bestandje in de map 'Data'. Met dit bestand wordt het gewicht, de snelheid, etc. van een voertuig geregeld. Pas je zo'n soort bestand aan, dan zal SA-MP niet meer werken. Zorg er dus voor dat dit soort bestanden onaangeroerd blijven.

Heb je hier niets aan aangepast, dan hoef je alleen maar de noobmode en de trainer te verwijderen om SA-MP te kunnen spelen. ;)

Geplaatst:
comment_902636

Deze kun je vinden in de hoofdmap van GTA San Andreas. Standaard zal deze staan op C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar dit kan dus afwijken naar jouw eigen aangewezen pad. ;)

Geplaatst:
comment_902640
Vaak zitten er bij voertuig mods een ander regeltje die je kunt/moet aanpassen in de handling.cfg, een bestandje in de map 'Data'. Met dit bestand wordt het gewicht, de snelheid, etc. van een voertuig geregeld. Pas je zo'n soort bestand aan, dan zal SA-MP niet meer werken. Zorg er dus voor dat dit soort bestanden onaangeroerd blijven.

Heb je hier niets aan aangepast, dan hoef je alleen maar de noobmode en de trainer te verwijderen om SA-MP te kunnen spelen. ;)

Ik denk dat hij wil zien of het bestand is gewijzigd. Dat gaat vrij lastig, maar je zou kunnen kijken of de grootte is gewijzigd, als dat zo is dan kan je er wel vanuit gaan dat hij is gewijzigd. De mijne is 64 kB groot, als die van jou dus wat groter/kleiner is dan heb je wel gemod. Hieronder even de originele bijgeleverd:

Klik.

Even plakken in je GTA SA-map/data en hij is weer als vanouds. Ik denk dat hij nu wel werkt (na deïnstallatie van je n00bmode en trainer). Bovendien, ik weet nog niet eens zo zeker of de trainer wel dingen wijzigt, want ik meende dat sommige trainers gewoon niks wijzigen, en je alleen teleporteren of iets geven.

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
comment_902643
als ik dat ene download van je zijnal mijn wagens dan ook weg

Wagens, dus .dff en .txd bestanden, staan hier geheel los van. Je kunt dit dus gewoon downloaden, alleen je wagens gaan dan weer op normale snelheid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.