Geplaatst: 27 januari 200520 jaren comment_88221 ik heb een de leuke boeing 737 in een KLM getextured en dit is het effeckt "binnekort foto op gtagames...) je kan hem gewoon van mijn site downloaden als je hem zou willen hebben, wat vinden jullie ervan ? Bewerkt: 28 januari 200520 jaren door bradley1990
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88379 Hij ziet er wel leuk uit alleen heb ik je link naar je site weggehaald wat dat is verboden. Je kan je mod naar mail naar: uploadbig@gtagames.nl Dan word hij binnenkort in de download-database van GTAGames gezet.
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren Auteur comment_88607 Hij ziet er wel leuk uit alleen heb ik je link naar je site weggehaald wat dat is verboden.Je kan je mod naar mail naar: uploadbig@gtagames.nl Dan word hij binnenkort in de download-database van GTAGames gezet. umm, okeey ik haal die foto-link ook wel weg en mail alles wel gewoon naar gtagames, sorry, ik wist niet dat een linkje naar "mijn" site ook verboden was :blink:
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren Auteur comment_88656 wanner zal hij er zoiets op staan ik ben hem nu aan het versturen, ik weet niet zeker waneer hij dan zal staan op gtagames...
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88680 Uhh ik zie nogal vaak dat van eftelweb, mag dat wel dan :blink:
ik heb een de leuke boeing 737 in een KLM getextured
en dit is het effeckt
"binnekort foto op gtagames...)
je kan hem gewoon van mijn site downloaden als je hem zou willen hebben,
wat vinden jullie ervan ?
Bewerkt: door bradley1990