Geplaatst: 27 januari 200520 jaren comment_88223 hoi ik ben nieuwsgierig naar jullie playing-time ik ben nu 53 uur bezig en ben pas bij 'Ice Cold Killa missie' op SF ik heb LV nog geens opengespeeld. niet dat ik zoveel moeite heb met alle missies, want die zijn eigenlijk niet zo moeilijk op een paar na _ja van Zero's AIR RAID wordt ik ondertussen krankjorum :angry: zoveel dat ik er maar mee opgehouden ben na zeker 25+ keer proberen ik heb ondertussen zoveel gedaan en overal lopen rondneuzen, dat ik 2dagen geleden dacht he ik ga de verhaallijn weer is oppakken mijn meinig over het spel: Vet, Super VET ! het heeft zijn mankementen maar overall ik weet ondertussen van deze site wat er allemaal nog gaat komen en kon de verleiding niet weerstaan om het een & ander te spawnen maar vanzelfsprekend heb ik die speeltijd niet opgeslagen dus eigenlijk heb ik al meer gespeeld mzzlsz :gtasign:
Geplaatst: 31 januari 200520 jaren comment_89876 Ik heb nu 35 uur op de teller staan en heb de verhaallijn uitgespeeld.
Geplaatst: 31 januari 200520 jaren comment_89935 100 uur gespeeld, 1700 vernield, 50 helikopters, maar dat is bijzaak B)
Geplaatst: 31 januari 200520 jaren comment_89972 ik heb zo rond de 48 uur, met diegene waar ik nu bezig ben, en ik zit zo rond de 70%, ik had eerst een waar ik verder was maar die deed het niet meer
Geplaatst: 31 januari 200520 jaren comment_90091 Ik heb ca. 12 uur en heb 12%. Maar niet dat ik 12 uur gespeeld heb. Ik ben een saver en niet zo'n beste gamer.... Doorgerekent zal het dus wel 100 uur duren MET saven. Ben nogal traag met het halen van missies, ongeveer 5 keer proberen per missie (hier omgerekent dus 500 uur). Ben niet van plan de volle 100% te halen maar wil zowiezo de verhaallijn halen en alle leuke sitemissies. Verder genieten en lekker op pad.
Geplaatst: 1 februari 200520 jaren comment_90224 ik ben nu 53 uur bezig en ben pas bij 'Ice Cold Killa missie' op SF zooot ik heb meer dan 60 u en zit nog maar in badlands (maar ik lopp ook vaak rond te niksen...)
Geplaatst: 3 februari 200520 jaren comment_90926 ik heb nu 245 uur erop zitten en ik heb 100 % en veel plezier in de desert met mijn hunter
hoi
ik ben nieuwsgierig naar jullie playing-time
ik ben nu 53 uur bezig en ben pas bij 'Ice Cold Killa missie' op SF
ik heb LV nog geens opengespeeld.
niet dat ik zoveel moeite heb met alle missies, want die zijn eigenlijk niet zo moeilijk op een paar na
_ja van Zero's AIR RAID wordt ik ondertussen krankjorum :angry:
zoveel dat ik er maar mee opgehouden ben na zeker 25+ keer proberen
ik heb ondertussen zoveel gedaan
en overal lopen rondneuzen, dat ik 2dagen geleden dacht
he ik ga de verhaallijn weer is oppakken
mijn meinig over het spel:
Vet, Super VET !
het heeft zijn mankementen
maar overall
ik weet ondertussen van deze site wat er allemaal nog gaat komen
en kon de verleiding niet weerstaan om het een & ander te spawnen
maar vanzelfsprekend heb ik die speeltijd niet opgeslagen