Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903261 Type: Signature Stijl: Iets dat bij afbeeldingen past Grootte: 500x150 max. 100 kb Afbeelding: Klik( mag ook andere afbeelding van haar ) en Klik Tekst: KJF daaronder lijntje en onder dat lijntje in het klein: Smooth Move's Rand: Alleen als het er daardoor beter uit ziet Kleuren: bijpassend bij afbeeldingen Render (optioneel): Mag Extra (optioneel): Ik hoop dat het lukt Bewerkt: 2 maart 200817 jaren door KJF
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903313 Wil ik wel proberen, maar moet de Shelby erbij? Hope you like it ! Bewerkt: 2 maart 200817 jaren door Ice Banana
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren Auteur comment_903459 Wil ik wel proberen, maar moet de Shelby erbij? Hope you like it ! Ja nice, maar het liefst heb ik de shelby er wel bij, dus als je misschien ook een versie kan maken met de shelby erbij Alvast Bedankt
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_944656 Wil ik wel proberen, maar moet de Shelby erbij? Hope you like it ! Ja nice, maar het liefst heb ik de shelby er wel bij, dus als je misschien ook een versie kan maken met de shelby erbij Alvast Bedankt Ik zal wel proberen Helaas ik kan er niks mee ik heb het geprobeerd ik hoop dat iemand anders het voor jou kan doen Bewerkt: 16 april 200817 jaren door GTA Player10
Type: Signature
Stijl: Iets dat bij afbeeldingen past
Grootte: 500x150 max. 100 kb
Afbeelding: Klik( mag ook andere afbeelding van haar ) en Klik
Tekst: KJF daaronder lijntje en onder dat lijntje in het klein: Smooth Move's
Rand: Alleen als het er daardoor beter uit ziet
Kleuren: bijpassend bij afbeeldingen
Render (optioneel): Mag
Extra (optioneel): Ik hoop dat het lukt
Bewerkt: door KJF