Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903366 Hallo. Ik kijk wel is online TV. Maar nu ik vista heb heb ik een probleem. Ik als ik nu wil kijken dan zegt hij dat de Windows Media player 11 plugin niet is geinstllerd en als je het wil doen en je hebt het gedaan ben je gewoon weer bij het begin.
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903377 Klik! Die downloaden, dan zou het moeten werken Succes
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903403 P.S. Kijk altijd eens in configuratiescherm bij "apparaatbeheer", als daar geen uitroeptekens staan, is alles mooi in orde Greetz
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren Auteur comment_903466 Klik!Die downloaden, dan zou het moeten werken Succes Had ik al gedaan en nu dé ik het weer en dan zegt hij wel repair delete enz.. Maar Als ik dan kijk: Nee Nog niet.
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903500 Klik!Die downloaden, dan zou het moeten werken Succes Had ik al gedaan en nu dé ik het weer en dan zegt hij wel repair delete enz.. Maar Als ik dan kijk: Nee Nog niet. Heb je een aparte Tv Kaart in je pc? zoja? - welk merk? - welk model? Greetz
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren Auteur comment_903529 nee. Ik bedoel zoals het nieuws op de site van RTL
Hallo.
Ik kijk wel is online TV. Maar nu ik vista heb heb ik een probleem. Ik als ik nu wil kijken dan zegt hij dat de Windows Media player 11 plugin niet is geinstllerd en als je het wil doen en je hebt het gedaan ben je gewoon weer bij het begin.