Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hallo GTAForum leden.

Ik ben al enige tijd de trotse bezitter van Medieval II Total War. Ik had het een tijdje niet meer gespeeld, maar een weekje geleden ben ik er weer helemaal van in de ban geraakt :7. Nou heb ik een vraagje, is het mogelijk om als een westers land olifanten te krijgen zonder cheats? Ik zou dat heel erg leuk vinden, ik ben nou Sicilie en ik heb heel noord afrika, de eilandjes rond Sicilie en het zuiden van frankrijk al veroverd.

Alvast bedankt ^_^.

Featured Replies

Ik heb het spel niet, maar uit je post kan ik afleiden dat je met een Westerse eenheid speelt. En als je een beetje opgelet hebt in de les geschiedenis kan je daaruit afleiden dat War Elephants door de Carthagers (Noord-Afrika) gebruikt werden (zie: Hannibal Mago). Ik denk niet dat een Westers land dus over deze strijdkrachten kan beschikken. :o

• Author

Dat weet ik wel, maar in een game kan alles he? :7. En dit spel speelt zich af in de middeleeuwen, niet in de romeinse tijd. Bij dit spel gebruiken de Timurids olifanten.

Edited by stefaneke

Dat weet ik wel, maar in een game kan alles he? :7. En dit spel speelt zich af in de middeleeuwen, niet in de romeinse tijd. Bij dit spel gebruiken de Timurids olifanten.

Games als Medieval II zijn wel gebaseerd op historische feiten. ;)

• 3 weeks later...

Als je in Norrd-Afrika een beetje rondloopt en dan kan je mercenaries huren en daar zitten wel is olifanten tussen maar ik weet niet of je ze ook echt zelf kan maken...

• 4 weeks later...
Als je in Norrd-Afrika een beetje rondloopt en dan kan je mercenaries huren en daar zitten wel is olifanten tussen maar ik weet niet of je ze ook echt zelf kan maken...

Idd gewoon mercaneries inhuren, ben nog nooit verder gekomen dan heel frankrijk maar via mercaneries zal je ze moeten krijgen, maar er van uit gaan kan je niet anway olifanten zuigen toch^^