Jump to content
Geplaatst:
comment_903969

Arjen is speciaal voor ons forum bezig geweest om een nieuwe serie Grand Theft Auto IV avatars toe te voegen. De nieuwe avatars zijn te vinden via instellingen en dan avatars. Kies dan de categorie GTAIV. Het gaat hierbij om avatar nummers 019 t/m 044.

Kleine indruk van de nieuwe avatars:

026.png027.png036.png038.png042.png044.png

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 9.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_906177

Nou zeg, zo afschuwlijk lelijk heb ik nog nooit gezien! Sorry hoor, echt te lelijk! Nou dan ga ik maar weer he doei :cya:

geintje tuurlijk, ze zijn echt heeeeeel erg mooi :puh: nee dat nou ook weer niet :{ uh.... ik weet het al ze zijn hééééééél erg mooi....... yeah! nee echt ff geen grapje's ze zijn echt heel erg mooi!

EDIT: Ik heb er al meteen 1tje gedaan :D

Bewerkt: door GTAinfo

Geplaatst:
comment_907995
Tenminste beter als dat wat PatrickW creeërde.

Een beetje respect voor anderen, is dat nou zo moeilijk :duh: ?

Ontopic:

Nice work! Ik zal er geen dragen, maar ze zien er erg goed uit

Geplaatst:
comment_910021
Tenminste beter als dat wat PatrickW creeërde.

Nou!? Dat denk ik niet hoor. Ten eerste moet je wat meer respect geven en ten 2e zijn die van PatrickW en van Arjen allebei even mooi ^_^ Als je dat niet zo vind laat dit dan even achterwegen want dit is natuurlijk niet leuk voor Patrick, hij heeft er tenslotte ook zijn best op gedaan! Verder heb ik er niks op te zeggen, dus houd ik er maar over op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.