Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904071 Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen. thx
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904075 Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen.thx ja je kan zwemmen en als ik mij niet vergis is er in deze gta zelf een zwemclub aan wezig
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904082 Is al 20x gevraagt op dit forum als het niet meer is.. Maar zoals hier boven je kan wel zwemmen maar waarschijnlijk niet meer duiken zoals bij andreas
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren Auteur comment_904092 Is al 20x gevraagt op dit forum als het niet meer is..Maar zoals hier boven je kan wel zwemmen maar waarschijnlijk niet meer duiken zoals bij andreas Oke bedankt voor de bevestiging, en sorry voor de ''achterhaalde'' vraag. Was het nog nergens tegengekomen..! thx
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904116 Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen.thx GTA 3, Vice City en Liberty City Stories hadden anders wel boten, maar je kon er niet zwemmen. Als er boten in zitten wil dus neit meteen zeggen dat je kan zwemmen.
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904147 Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen.thx GTA 3, Vice City en Liberty City Stories hadden anders wel boten, maar je kon er niet zwemmen. Als er boten in zitten wil dus neit meteen zeggen dat je kan zwemmen. Goh, slim van je....
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904153 Men heeft het al zo veel keer bevestig dat je kan zwemmen in GTA IV. Dus Ja, je kan zwemmen in GTA IV.
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904204 Vraag is meerdere keren beantwoord. Je kan zwemmen maar waarschijnlijk niet onderwater topic kan dus gesloten worden
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904237 Prijsvraag: Zoek het aantal spamberichten in dit topic.
Weet iemand of je weer kan zwemmen in GTA IV (ik ga hier wel van uit), lijkt me redelijkt logish als er boten zijn maar je weet maar nooit. Heeft iemand hier mischien ites over gehoord-gelezen.
thx