Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88341 Het is niet egt een easter egg maar meer een grapje van R* Maar in LS volgens mij ergens ten noorde van het strand (waar ook de triatlong is) Is een Film studio die verdacht veel op de studio uit VC lijkt helemaal de ingang waar je links dat kleine "huisje" ziet. Ik dacht toch leuk om even te melden Bewerkt: 28 januari 200520 jaren door Wesley
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330828 Ik heb voor de liefhebbers nog even een kort filmpje gemaakt van de filmstudio uit Los Santos. Ik zag namelijk dat er nog geen bewijs was gepost, en dat hoort wel bij een Easter Egg. Hier de link naar het filmpje, die ik een paar dagen geleden gemaakt heb: Klik
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330903 Ik zie wel een gelijkenis, maar hij is niet helemaal hetzelfde
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330906 Het is niet hetzelfde maar wel een gelijkenis dus voor een deel heb je gelijk en het andere niet.
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330917 R* heeft gewoon dingen uit de filmstudio van VC gebruikt om een studio in SA te bouwen. Lekker makkelijk, hoeven ze het niet helemaal opnieuw te ontwerpen. Maar het is eigenlijk wel een beetje een verwijzing.
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330979 Waar is die filmstudio dan? In Vinewood als het goed is, of anders daar in de buurt. In het rode gedeelte moet je kijken: Hopelijk vind je ze nu. Bewerkt: 3 februari 200619 jaren door Pietje //
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_331330 Ja idd. is het jullie nog nooit op gevallen dat jullie rond reden en je herkent die baan uit een andere versie? Wel ik heb dat vaak.
Het is niet egt een easter egg maar meer een grapje van R*
Maar in LS volgens mij ergens ten noorde van het strand (waar ook de triatlong is)
Is een Film studio die verdacht veel op de studio uit VC lijkt helemaal de ingang waar je links dat kleine "huisje" ziet.
Ik dacht toch leuk om even te melden
Bewerkt: door Wesley