Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904338 Het Land van Ooit failliet! Het Land van Ooit in Drunen is opnieuw failliet verklaard. Het Land van Ooit is eind vorig jaar failliet gegaan. Veel te weinig mensen gingen naar het pretpark toe. Dus er werd te weinig verdiend. Werknemers en rekeningen konden niet meer betaald worden. Dat was het eind van het liedje. Het pretpark gaat inmiddels wél weer wat opleveren: het wordt namelijk online geveild. Hier de link van de online veiling: Klik hier
Geplaatst: 5 maart 200817 jaren comment_905660 Er was ook zo'n boek van en ik hield van dat boek als ik klein was toen zijn we naar dat stom pretpark gegaan en we waren er een 60min binnen en we waren het al beu 2 of 3u. voor nix gereden. Ja van antwerpen hé
Geplaatst: 5 maart 200817 jaren comment_905666 land van ooit, reusachtig om te zien Bewerkt: 5 maart 200817 jaren door powerpats
Geplaatst: 6 maart 200817 jaren comment_905935 Kloontje kan een Wajong-uitkering aanvragen. Een reuzengroei handicap in combinatie met een behoorlijke taalachterstand maakt haar praktisch kansloos op de arbeidsmarkt. haha Ik ging er vroeger altijd heen met schoolreisje, 2 keer geweest. Weet nog wel dat er in zo'n arena altijd een gevecht was tussen 2 van die ridders
Geplaatst: 6 maart 200817 jaren comment_906062 Ik ben er in groep 1 een keer met schoolreisje geweest. Ik vond het niks aan daar verbaast me niks dat he failliet is.
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907082 Ja ik d8 vroeger ook ik wil naar dat park. Toen we daar waren d8 ik : ik wil hier weg . Het was zo kut je kon het amper pretpark noemen.
Geplaatst: 9 maart 200817 jaren comment_908528 Boeit me nix dat het failliet is. Ben er nooit gweest, geloof ik veel te kinderachtig. Tot Nooit dus
Het Land van Ooit failliet!
Het Land van Ooit in Drunen is opnieuw failliet verklaard.
Het Land van Ooit is eind vorig jaar failliet gegaan. Veel te weinig mensen gingen naar het pretpark toe.
Dus er werd te weinig verdiend. Werknemers en rekeningen konden niet meer betaald worden.
Dat was het eind van het liedje. Het pretpark gaat inmiddels wél weer wat opleveren: het wordt namelijk online geveild.
Hier de link van de online veiling: Klik hier