March 3, 200817 yr die missie Management Issues snap ik niet ik hebdie auto zonder schade netjes geparkeert in dat roode rondje maar dan als het 10 uur is dan gan die andere gasten rijden snapie dus help me a.u.b. dank julie wel ik heb hem gehalt Edited March 4, 200817 yr by timmy66
March 3, 200817 yr Zodra je in de marker rijdt, zul je een klein filmpje te zien krijgen waarin andere bewakers in hun wagens stappen en contact met je opnemen via de radio. Als dit gesprek voorbij is zul je de controle weer krijgen, en zul je zelf ook kunnen rijden.
March 3, 200817 yr Je moet er tussen parkeren. Daarna zullen ze rijden. Jij moet dan ertussen blijven zitten. De rest kun je lezen op deze pagina. Zorg er voor dat je geen tot weinig chade oploopt! Er zal eerst ook een cutscene volgen daarna kunnejn jullie vertrekken. @hierboven: Het gaat ook echt om de secondes. Edited March 3, 200817 yr by GTA-fan2
die missie Management Issues snap ik niet ik hebdie auto zonder schade netjes geparkeert in dat roode rondje maar dan als het 10 uur is dan gan die andere gasten rijden snapie
dus help me a.u.b.
dank julie wel ik heb hem gehalt
Edited by timmy66