Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904604 dag allemaal Ik heb nog maar 1 vraag; ik zoek een voor converter voor fraps. (Gewoon een .avi omzetten naar een .wmv) bestand. (aangezien fraps een vreemde opslag gebruikt.(voor 5 min film kost dat 3.2 gigabyte!) (nou heb ik wel een harde schijf met 600 giga byte maar dat is toch niet echt handig voor het uploaden van mijn flim.) alvast bedankt. Bewerkt: 4 maart 200817 jaren door Twinsen
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904662 Een kleine zoekopdracht met Google doet wonderen. Ik heb even gezocht, en kwam op deze converter uit. Probeer hem eens, zou ik zeggen. Veel succes en plezier ermee!
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren Auteur comment_904670 Een kleine zoekopdracht met Google doet wonderen. Ik heb even gezocht, en kwam op deze converter uit. Probeer hem eens, zou ik zeggen. Veel succes en plezier ermee! Your the best
dag allemaal
Ik heb nog maar 1 vraag; ik zoek een voor converter voor fraps.
(Gewoon een .avi omzetten naar een .wmv) bestand.
(aangezien fraps een vreemde opslag gebruikt.(voor 5 min film kost dat 3.2 gigabyte!)
(nou heb ik wel een harde schijf met 600 giga byte maar dat is toch niet echt handig voor het uploaden van mijn flim.)
alvast bedankt.
Bewerkt: door Twinsen