Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904800 Ik heb een vraag, als ik een auto downlaod en ik zet de auto in de spel, rij ik dan alleen in die soort auto of rijdt de computer ook met dat soort auto rond ??? grz Bjorn Bewerkt: 4 maart 200817 jaren door Bjorn__
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904806 Je vervangt alleen de texture (hoe de auto eruit ziet) maar wijzigt bijvoorbeeld niet iets aan de andere instellingen. Als jij bijvoorbeeld de Picador (voorbeeld) vervangt door een luxe pickup-truck, dan zal Ryder (die rijdt daar vaak in) daar voortaan ook mee rondrijden. Zo is het dus ook met andere auto's. Veel plezier nog met modden
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren Auteur comment_904818 Je vervangt alleen de texture (hoe de auto eruit ziet) maar wijzigt bijvoorbeeld niet iets aan de andere instellingen. Als jij bijvoorbeeld de Picador (voorbeeld) vervangt door een luxe pickup-truck, dan zal Ryder (die rijdt daar vaak in) daar voortaan ook mee rondrijden. Zo is het dus ook met andere auto's. Veel plezier nog met modden Bedankt VWO-er, voor je snelle reactie Dus als ik het goed begrijp kan ik in de map van gta alle bestaande auto verwijderen en moderne auto,s in het spel zetten Bewerkt: 4 maart 200817 jaren door Bjorn__
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904832 Dus als ik het goed begrijp kan ik in de map van gta alle bestaande auto verwijderen en moderne auto,s in het spel zetten Bedankt Over naar je vraag; Alle auto's zijn inderdaad te vervangen, maar ik zie soms nog wel eens dat er problemen optreden als je heel veel mods in je spel stopt. Het moet wel kunnen, maar het is uiteraard wel op eigen risico (je wijzigt je spel immers zelf, en die modders maken alleen een leuk autootje). Veel plezier verder
Ik heb een vraag, als ik een auto downlaod en ik zet de auto in de spel, rij ik dan alleen in die soort auto of rijdt de computer ook met dat soort auto rond ???
grz Bjorn
Bewerkt: door Bjorn__