Hallo ik heb een aantal dagen geleden Fly For Fun gedownload , het opstarten en zo werkt perfect , maar na zo een 15 seconden krijg ik altijd error "Game Hack Was Found" , volgens de helppagina van Flyff heeft het te maken met programmas(antivirus etc.) die het blokkeren.
Weet iemand toevallig hoe of waar ik kan zien welke programmas dat dan zijn.
Ps: Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen , ik zou het bij games moeten plaatsen , maar dit is dan weer eerder een vraag om "foute programma's" uit te sporen , dus ik weet het niet .
Help me astublieft , ik heb dit spel gedownload omdat het me leuk leek , maar ik heb het nu nog steeds niet kunnen spelen , tot nu toe heeft nog geen enkel forum me kunnen helpen. .
Hallo ik heb een aantal dagen geleden Fly For Fun gedownload , het opstarten en zo werkt perfect , maar na zo een 15 seconden krijg ik altijd error "Game Hack Was Found" , volgens de helppagina van Flyff heeft het te maken met programmas(antivirus etc.) die het blokkeren.
Weet iemand toevallig hoe of waar ik kan zien welke programmas dat dan zijn.
Ps: Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen , ik zou het bij games moeten plaatsen , maar dit is dan weer eerder een vraag om "foute programma's" uit te sporen , dus ik weet het niet
.
Help me astublieft , ik heb dit spel gedownload omdat het me leuk leek , maar ik heb het nu nog steeds niet kunnen spelen , tot nu toe heeft nog geen enkel forum me kunnen helpen.
.
Vice!
.