Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_905134 Hey mensen. Ik heb laatst een mod gedownload voor GTA VC. Ik heb de .txd en de .dff al in de juiste map gestoken. Maar hierin (afbeelding 1) staat dat ik dar cijfertjes moet veranderen/invullen bij Default.ide en Handling.cfg. Maar hoe open ik een .cfg en een .ide bestand? afbeelding 1: afbeelding 2 Alvast bedankt. Edit: Ik zie net dat er ook een .dat bestandje moet verandert worden. Zelfde vraag dus hiervoor als hierboven. Bewerkt: 4 maart 200817 jaren door Mastertuner
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_905139 Die files kun je gewoon via bijvoorbeeld kladblok openen. Dan kopieer je de regels uit de Readme van de mod naar de juiste plek in deze handling en default bestanden en sla je de bestanden op. Maak voor de zekerheid wel een backup van die bestanden, mocht je de mod weer willen verwijderen.
Hey mensen.
Ik heb laatst een mod gedownload voor GTA VC. Ik heb de .txd en de .dff al in de juiste map gestoken.
Maar hierin (afbeelding 1) staat dat ik dar cijfertjes moet veranderen/invullen bij Default.ide en Handling.cfg.
Maar hoe open ik een .cfg en een .ide bestand?
afbeelding 1:
afbeelding 2
Alvast bedankt.
Edit: Ik zie net dat er ook een .dat bestandje moet verandert worden. Zelfde vraag dus hiervoor als hierboven.
Bewerkt: door Mastertuner