March 6, 200818 yr ############################ Tubbie ############################ Creators: Puma (model) Supra4 (data) ############################ Screens: ############################ Downloads: CLICK HERE ############################ Edited March 7, 200818 yr by DaBeast Lettergroote aangepast.
March 6, 200818 yr Zier d'r leuk uit guys. Vooral met dat eendje voorop Kzal um cker downloaden Edited March 6, 200818 yr by Pennywise-The-Clown
March 6, 200818 yr Puma en Supra4, Hoe Komen jullie toch op het idee! Prachtig gewoon. Inderdaad, Dat eendje ziet er erg grappig uit! Maar wat is dat voor vering daar achter?
March 6, 200818 yr Keep in mind dat Puma de verzinner van het complete model is, Supra4 heeft alleen de handling verzorgt (volgens mij). Anyway, het is een leuke mod en zeer origineel en daarbij ook geweldig uit gewerkt. Keep it up! Greetz
March 6, 200818 yr Maar wat is dat voor vering daar achter? Weet je hoe dóód je gaat als d'r geen vering op zo'n ding zou zitten En mochten het geen veringen zijn, dan doen ze waarschijnlijk dienst als leidingen ofzo, daar zien ze namenlijk ook wel een beetje naar uit.
March 6, 200818 yr In één woord geweldig, wat een orgineel idee. Ik ga het zeker downloaden, Puma jouw ideeen ownen.
March 6, 200818 yr Leuk idee Maar die schaduw is wel wat vreemd, misschien kun je dat nog aanpassen.(Als je weet hoe dat moet natuurlijk)
March 7, 200818 yr Author Spoiler toegevoegd en custom .col, de schaduw is nu ter grootte van de badkuip: Ik release 'm voor 't einde van 't weekend .
March 7, 200818 yr Author Dan kun je 'm bij dezen downloaden ! Downloads: CLICK HERE Ook dit voertuig is vanaf nu op mijn site te vinden. Edited March 7, 200818 yr by Puma
March 7, 200818 yr Ik heb mechien een ideetje voor een leuke mod Want je hebt toch een dolfijn gemod voor een boot? Mechien kun je daar touw in zijn mond doen en dan een soort stuur van maken en vervangen voor die reefer of hoe die boot ook hee Groeten Tim
March 7, 200818 yr ziet dr leuk uit! lol badkuiprace, iemand? hehe, is een badkuip met rupsbanden geen mogelijk idee? Edited March 8, 200818 yr by Siriouz
############################
Tubbie
Creators:
Puma (model)
Supra4 (data)
Screens:
Downloads:
CLICK HERE