Jump to content
Geplaatst:
comment_906159

Koeningsegg's nieuwe auto de CCRX sneller dan de Bugatti Veyron!

De koeningsegg is een auto met een snelheid van maarliefst 417 km/h en is daarom sneller dan de Veyron. De veyron haalt (maar) 407, wat alsnog hard is. De CCRX rijd op Bioeutonol en is daarom zuiniger dan elke sportauto dan ook. De auto rijd waarschijnlijk al rond en is te zijn in een Duitse Auto dealer: Autohtron.

Ik kan er geen plaatje's bij doen, je mocht geen dynamische plaatje's doen :duh: typ bij www.google.nl in: Koenigseggg CCRX Link: http://images.google.nl/images?hl=nl&r...sa=N&tab=wi

Ik vind hem wel mooi, snel en zuinig (zoals ze aangeven). En..... jullie?

Bron: Autoboek.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_923852

Blijkbaar niet:

De SSC Ultimate Aero TT is een auto van het Amerikaanse autobedrijf Shelby Super Cars (SSC). Met een topsnelheid van boven de 412 km/u is het de snelste auto ter wereld die in serie wordt geproduceerd en de openbare weg op mag. Hij is gebouwd om de Bugatti Veyron te verslaan die ongeveer 407 km/u haalde.

Dit is dus de snelste die de openbare weg op mag.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_924517
Blijkbaar niet:
De SSC Ultimate Aero TT is een auto van het Amerikaanse autobedrijf Shelby Super Cars (SSC). Met een topsnelheid van boven de 412 km/u is het de snelste auto ter wereld die in serie wordt geproduceerd en de openbare weg op mag. Hij is gebouwd om de Bugatti Veyron te verslaan die ongeveer 407 km/u haalde.

Dit is dus de snelste die de openbare weg op mag.

Woow, wel snel 412 km/h hoor. Maar, niet snel genoeg om mij bij te houden in m'n Boeing 747-400. Ik wil wel een keer wedstrijdjdoen :*D:puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_926045
Geloof mij dat die auto jou b747 eruit rijdt op de grond...

Op de grodn ja, dan heeft die auto snellere acceleratie. Heb je Top Gear gezien? Met die Veyron en die Eurofighter Typhoon?? De Veyron had snellere acceleratie, maar uiteindelijk won de Eurofighter Typhoon wel :Y Het scheelde niet véél.

Geplaatst:
comment_929899
Als ik eerlijk moet zijn vind ik de Bugatti Veyron mooier (Smaken Verschillen!) Maar ik vind het wel knap dat de Koeningsegg CCRX sneller gaat dan de Bugatti Veyron :Y
Hier sluit ik mij zeker bij aan ;) Bugatti Veyron is veel mooier/strakker. Bugatti maakt een mooier geluid, na het optrekken en afremmen. ;)
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_941674
die Koenigsegg CCX is echt niet de snelste. dit is de snelste

Barabus TRK

Topsnelheid: 432 km/u

acceleratie: in 1.70 sec van 0-100 kmph

http://www.autoblog.nl/archive/2006/11/14/...te-1000pk-topic

de barabus lijkt qua achterkant erg veel op de pagani zonda, hoewel de auto 'langer' lijkt :)

erg zonde, óf de ontwerper van de zonda moet weer bezig geweest zijn :)

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.