Geplaatst: 6 maart 200817 jaren comment_906400 Je kent dat geluidje wel wwwoooeeshhhh Je hoort dat soms bij afleveringen. dat ze van de ene plaats naar de andere gaan en met zo een overgang en bij die overgang dat woesh geluidje. Kan iemand dat voor mij maken aub. Ik heb al is gezocht op findsounds maar niet gevonden.
Geplaatst: 6 maart 200817 jaren comment_906462 Hey Tallex, Na erg lang zoeken heb ik er 2 gevonden. Klik hier voor de eerste. Klik hier voor de tweede. Ik hoop dat je er wat mee bent. Veel succes!
Geplaatst: 7 maart 200817 jaren Auteur comment_906613 Dat is een boer geluidje :S En het zijn 2 dezelfde. Misschien heb je ze verwisseld met een ander geluidje.
Geplaatst: 7 maart 200817 jaren comment_906618 Nou we dan toch bezig zijn, kent iemand nog zon ketsching geluidje?
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_911136 ik heb een tip voor geluidjes(allen voor de mensen die een opneem apparaat hebben.)als ik een muziek je van driver wil of een botsing geluid doe ik het met zo,n apparaat.
Je kent dat geluidje wel wwwoooeeshhhh
Je hoort dat soms bij afleveringen. dat ze van de ene plaats naar de andere gaan en met zo een overgang en bij die overgang dat woesh geluidje.
Kan iemand dat voor mij maken aub.
Ik heb al is gezocht op findsounds maar niet gevonden.