Jump to content
Geplaatst:
comment_88724

Weet iemand hoe je een site bekend maakt zonder te betalen of ads of reclame?

ik wil zeeeeeeeeer graag bekend worden met mijn site maar hij staat zo ver in de zoekmachines. Alstublieft heeeeeeeeeeeeeelp mij ikke zal je eeuwig dankbaar zijn. groenten roppie.

:blink:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_91362
sorry maar weet jij een manier :blink:

je site aanmelden op http://savanne-dieren.pagina.nl/ kan helpen. Daarnaast jezelf aanmelden bij de zoekmachines

ernstig gedemotiveerde siamese tweelingen met een betalingsachterstand bij hun praatgroep over verscheidene kantklosmethodes uit Thailand

Daar was ik laatst info over aan het zoeken, maar niets gevonden :-( Maar er bestaan dus wel sites over?

Geplaatst:
comment_91447

Posters plakker op straten... Of gewoon op elk forum dat je komt je Sig met olifanten-site.tk bedekken en in elke Chatbox (wanneer dat is toegestaan) reclame maken...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_91983
Posters plakker op straten... Of gewoon op elk forum dat je komt je Sig met olifanten-site.tk bedekken en in elke Chatbox (wanneer dat is toegestaan) reclame maken...

heb ik al geprobeert. <_< maar ze kijken er niet naar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.