Geplaatst: 7 maart 200817 jaren comment_906649 Ik heb een vraag, hoe installeer je aanhangwagens? vb als je een auto met caravan wilt installeren, lukt bij mij alleen de auto met GTA san andreas mod installer please help mij grtz
Geplaatst: 7 maart 200817 jaren comment_906653 Dan Zal je dat toch handmatig* Moeten doen *Niet Letterlijk Dan ga je Naar IMG-Tool Dan zoek je de naam op van het bestand dat je Wil vervangen. En Als Het goed is Moet hij het nu doen. Maak wel een back up. Ik had het niet gedaan en toen reden er aanhangers gewoon rond maja Veel Succes!
Geplaatst: 7 maart 200817 jaren Auteur comment_906661 maar eeuhm.. Je weet die avantime en die caravan erachter eh, wat moet je vervangen door de caravan? Of kan je ook gwn bijvoegen? grtz
Geplaatst: 7 maart 200817 jaren comment_906836 Als je een mod download, zitten daar bestanden in die je kunt/moet vervangen met het origineel. De naam zegt vaak wel wat je moet aanpassen. Daarna vervang je de bestanden, desnoods met behulp van deze handleiding. Verder staat er vaak ook nog wel in de Readme wat je met wat moet vervangen.
Geplaatst: 7 maart 200817 jaren comment_907005 welk voertuig is utiltr1?grtz Dat is de aanhanger voor de Utility
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907071 De Utility Trailer is inderdaad een aanhangwagen voor de Utility Van, een schoonmaak wagen. Deze heeft alleen geen vindplaats, je zult hem dus moeten spawnen met carspawners.
Ik heb een vraag,
hoe installeer je aanhangwagens?
vb als je een auto met caravan wilt installeren, lukt bij mij alleen de auto met GTA san andreas mod installer
please help mij
grtz