Geplaatst: 7 maart 200817 jaren comment_906687 hey ik heb g-txd doet het niet want als ik framework download dan zegt ie ineens installatie mislukt en die andreren ook niet en als ik hem normaal opstart dan doet ie het ook niet!! help
Geplaatst: 7 maart 200817 jaren comment_906831 Ik begrijp niet precies wat je bedoeld, probeer het nog eens uit te leggen, maar dan met meer woorden.
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren Auteur comment_907094 Ik begrijp niet precies wat je bedoeld, probeer het nog eens uit te leggen, maar dan met meer woorden. nou ik heb dus die ene tool gedownload en toen moest ik nog iets downloaden maar die deed het niet dus moes ik een andere downloaden en dat heb ik toen gedaan maar hij doet het nog niet!
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907121 Ik begrijp niet precies wat je bedoeld, probeer het nog eens uit te leggen, maar dan met meer woorden. nou ik heb dus die ene tool gedownload en toen moest ik nog iets downloaden maar die deed het niet dus moes ik een andere downloaden en dat heb ik toen gedaan maar hij doet het nog niet! Hmmm, wat ik er uit op kan maken, is dat je dus een tool gedownload heb en daarna heb je iets anders gedownload maar die deed het niet dus je downloade weer een andere maar nu doet hij het nog niet. Maar we eten niet wat voor tool je bedoelt en wat je allemaal gedownload heb Vertel ons eerst wat je gedaan wil krijgen en wat je allemaal al gedaan of gedownload heb, dat maakt het stukken makkelijker voor ons om je te helpen. Greetz
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907128 Bij SAMI moet je eerst framework hebben, als je die niet hebt, kan je die via sami downloaden. Maar bij hem lukt het nog steeds niet. Tip, installeer mods handmatig of met GtaGarageModManager(GGMM), of hoe die ook heet. Die hebben niet zo veel problemen als SAMI. Greetz
hey ik heb g-txd doet het niet want als ik framework download dan zegt ie ineens installatie mislukt en die andreren ook niet en als ik hem normaal opstart dan doet ie het ook niet!! help