Geplaatst: 7 maart 200817 jaren comment_907034 De officiële GTA IV website is geüpdate met de volgende onderwerpen: BitterSweet mobiele e-mail Burger Shot, de fastfoodketen uit GTA San Andreas History of Liberty, waar je kunt testen hoeveel jij van Liberty City weet. IF99, een radiostation met funk van de hele wereld LCPD Recruitment in Star Junction, gebaseerd op NYPD Recruitment in Times Square Patrick "Packie" McReary, Francis' criminele familielid Our-Own-Reality.com, een website met de laatste roddels Vladivostok FM, een radiostation met "post-communistische Russische muziek" Verder zijn er ook nieuwe screenshots, een Liberty City Radio widget en is het "music"-gedeelte van de website online.
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907340 Gisteren heb ik gekeken naar die site en vind wel mooie foto's en video's.
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907491 Haha, prachtig. Vooral de "History of Liberty City quiz' is een meesterlijk staaltje Rockstar humor . Eigenlijk worden er alleen slechte kanten van LC belicht, net als in de handleiding van GTA III.
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907611 Leuke videos en screens.. Het word echt enorm realistisch allemaal! Ik verwacht echt veel van deze game, dat is nu al gebleken.
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907809 Weet je hoe vet! Ruslana met Wild Dances op Vladivostok FM
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_910594 Het onderedeel van de website MUSIC, is online. Geen idee wanneer maar ik zag het hier nog niet staan. De radiozenders tot nu toe bekend zijn: IF99 en Vladivostok FM Link: http://www.rockstargames.com/IV/#?page=dil...;content=video0
Verder zijn er ook nieuwe screenshots, een Liberty City Radio widget en is het "music"-gedeelte van de website online.