Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907230 Hallo dames en Heren ik heb vista er af gegooit en weer XP geinstalleerd en nu hebben we een probleempje ik heb hier onder 2 screenshots het gaat fout als ik een potloodje of de meter gebruik.. bij het beeld draaien gaat het nog goed. Als iemand de oplossing weet THX! Bewerkt: 8 maart 200817 jaren door cooling
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907232 Ik denk dat je dan hier of zelfs hier moet zijn. Voor je probleem kan ik alleen bedenken dat iets teveel geheugen in beslag neemt en daardoor je sketchup flipt, druk eens CTRL+ALT+DEL en dan processen en sluit de processen die veel CPU in beslag nemen, mits je die processen niet nodig hebt natuurlijk.
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren Auteur comment_907235 Ik denk dat je dan hier of zelfs hier moet zijn.Voor je probleem kan ik alleen bedenken dat iets teveel geheugen in beslag neemt en daardoor je sketchup flipt, druk eens CTRL+ALT+DEL en dan processen en sluit de processen die veel CPU in beslag nemen, mits je die processen niet nodig hebt natuurlijk. ik heb een Quad Core q6600 en een 8600 GT net nieuw dus daar ligt het niet aan en er word in totaal met gegeheugen CPU en GPU 3 % gebruikt van de 100%
Hallo dames en Heren
ik heb vista er af gegooit en weer XP geinstalleerd en nu hebben we een probleempje
ik heb hier onder 2 screenshots
het gaat fout als ik een potloodje of de meter gebruik.. bij het beeld draaien gaat het nog goed.
Als iemand de oplossing weet THX!
Bewerkt: door cooling