Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907356 vraag 1: Ik wil mooie drawtekst onderin zoals: Mijn Server 0.5.6V Hoe maak ik die tekst? vraag 2: Hoe maak ik getunde auto's die getuned blijven als ik hem opsla?
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907426 Vraag één, je wilt een tekst in een bepaalde hoek van het scherm hebben? Lang leve de SA-mp wiki *klik*. Zoals je ziet kwam de naam bijna overeen met jouw vraag. Daarnaast wordt er in dat item doorverwezen naar dit topic op het SA-mp forum waar je wel een heel eind mee zou moeten kunnen opschieten. Ik geloof dat dit is wat je zoekt. Vraag twee kan volgens mij niet... Bewerkt: 8 maart 200817 jaren door VWO-er
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren Auteur comment_907429 Vraag één, je wilt een tekst in een bepaalde hoek van het scherm hebben? Lang leve de SA-mp wiki *klik*. Zoals je ziet kwam de naam bijna overeen met jouw vraag. Daarnaast wordt er in dat item doorverwezen naar dit topic op het SA-mp forum waar je wel een heel eind mee zou moeten kunnen opschieten. Ik geloof dat dit is wat je zoekt. Vraag twee kan volgens mij niet... Vraag 2 kon anders wel zie ik in veel servers
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907432 Vraag 1: Zet onder ''OnPlayerConnect'': new Text:txt; txt = TextDrawCreate(10.0, 430.0, "Zet hier je text neer"); TextDrawUseBox(txt,0); TextDrawSetShadow(Text:txt,1); TextDrawShowForAll(Text:txt); Gebruik ~y~ etc. om andere kleuren te maken. Vraag 2: Zie deze link. Bewerkt: 8 maart 200817 jaren door WackoX
vraag 1: Ik wil mooie drawtekst onderin zoals: Mijn Server 0.5.6V Hoe maak ik die tekst?
vraag 2: Hoe maak ik getunde auto's die getuned blijven als ik hem opsla?