Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907481 Hee, ik heb een graphic van de band papa roach gemaakt:) Rates & comands graag thanks voor je rate, Dead-Dodo Ik zal nog een tut gaan volgen om hem in te bleneden. Papa roach maakt gave muziek he Bewerkt: 8 maart 200817 jaren door m.r.gido
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907730 Het is opzich een leuke signature maar de achtergrond is wel een beetje fel en leg, daarintegen is het lettertype wel leuk. Tips: zorg ervoor dat de achtergrond wel een beetje voller word en dat je de render wat meer inblend. Rate: 7.8 Note: Ik was net Papa Roach aan het luisteren.
Geplaatst: 9 maart 200817 jaren Auteur comment_907863 Het is opzich een leuke signature maar de achtergrond is wel een beetje fel en leg, daarintegen is het lettertype wel leuk.Tips: zorg ervoor dat de achtergrond wel een beetje voller word en dat je de render wat meer inblend. Rate: 7.8 Note: Ik was net Papa Roach aan het luisteren. Bedankt voor je tip, ik heb hem nu ingeblend Please verder gaan met raten van deze graphic
Hee, ik heb een graphic van de band papa roach gemaakt:)
Rates & comands graag
thanks voor je rate, Dead-Dodo
Ik zal nog een tut gaan volgen om hem in te bleneden.
Papa roach maakt gave muziek he
Bewerkt: door m.r.gido