Jump to content
  • Reacties 65
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_89675

soms ben ik lekker NORMAAL aan het rijden gewoon soms een drankie nemen ga ik ff de snelweg op met me SNELLE auto komt ineens zo'n K*t vrachtwagen tegen mijn achterkant van m'n auto nou daar vloog ik dan :(:D

Geplaatst:
comment_89735

die boelers hebben ook een paar keer bij mij een missie verknald, daar moest ik 2 auto's achtervolgen en k werd steeds gebeukt waardoor k slipte :angry:

moest k weer helemaal overnieuw

Geplaatst:
comment_89790

ik rij soms wel een met me NRG-500 op een snelweg....ik stap af om vervolgens te lopen op de snelweg. en dan zie je in de verte een auto super hard aan komen rijden....dus dan denk je die rijd me aan.....maar nee op het laatste moment staat hij voor je stil.....super vaag - soort instant handbrake

Geplaatst:
comment_90804
Inderdaad, als je je auto dwars parkeert zal heel het verkeer blokkeren, een cheat is hiervoor ook handig ;) .

dan heb je een file/ kettingbotsing :lol:, heb je nog granaten over? :rolleyes:

Geplaatst:
comment_90806

EDIT:

oh, sry dubbel post, hoe haal ik die weg?

ah, k heb t gelezen, 12. De DELETEknop. Druk hierop wanneer je dit bericht wilt verwijderen. Alleen megaleden en hoger hebben deze knop.

:o

Bewerkt: door Insane

Geplaatst:
comment_90833
EDIT:

ah, k heb t gelezen, 12. De DELETEknop. Druk hierop wanneer je dit bericht wilt verwijderen. Alleen megaleden en hoger hebben deze knop.

jah ik snap dat niet waarom alleen mega leden dit kunnen doen <_< . het zou zeker een stuk schelen als iedereen het kon doen maar goed :rolleyes: .

soms doe ik ook me auto midden op de snelweg zetten, best wel lachen ketting botsing. fff een paar granaden gooien en de pret begint

:lol: kaboem boem boem :lol: .

Geplaatst:
comment_90834
EDIT:

jah ik snap dat niet waarom alleen mega leden dit kunnen doen <_< . het zou zeker een stuk schelen als iedereen het kon doen maar goed :rolleyes: .

soms doe ik ook me auto midden op de snelweg zetten, best wel lachen ketting botsing. fff een paar granaden gooien en de pret begint

:lol: kaboem boem boem :lol: .

Geplaatst:
comment_90853

<_<

ontopic :

dat is gewoon irri k*t snelweg

je rijdt in een mooie wagen pats auto kapot pfff

ik reed ook op zown landweggetje dicht bij area standje 69

ik dacht ff lekker crousen rijden ze daar ook net zo hard :blink:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.