Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_907851

Ga allereerst naar de locatie toe waar je de wagen wilt plaatsen. Ga op de locatie staan, en ga voor het gemak ook alvast de juiste richting opkijken, anders staat je wagen scheef. Typ daarna '/save', daar kun je ook nog wat achter plakken. Voor het gemak kun je er '//Car Airport' erachter zetten. Open hierna je script, samen met savedpositions.txt, welke je nu in je GTA San Andreas map kunt vinden. In dit laatste bestand zie je nu een regeltje, met allemaal cijfers. Een voorbeeld hiervan is dit;

AddPlayerClass(287,-2235.8684,-1725.5526,480.8633,103.7341,0,0,0,0,0,0);

In dit geval zijn een aantal dingen niet belangrijk, je moet alleen het volgende nemen;

-2235.8684,-1725.5526,480.8633,103.7341

De eerste getallen zijn de coördinaten, de laatste is de hoek. Nu ga je deze gebruiken voor het volgende regeltje:

AddStaticVehicle(WagenID, -2235.8684,-1725.5526,480.8633,103.7341,-1,-1);

Als je deze regel nog niet kent, kun je hier de uitleg bekijken. Het wagenID kun je overigens zien als je op een voertuig in deze lijst klikt.

Geplaatst:
comment_907895

Het is gemakkelijker om met /vsel in de debug mode een auto te kiezen, deze op de door jouw gekozen locatie te zetten, en dan /save te doen. In savedpositions.txt kun je dan de code zien, die nodig is om de auto te plaatsen. Deze code kun je dan rechtstreeks kopiëren, en dan hoef je niet te doen wat Donwell zegt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.