March 9, 200818 yr als ik bij het ziekenhuis in san fierro langs kom loopt het spel vast wie kan me helpen?
March 9, 200818 yr Ik heb het idee dat je een mod hebt geïnstalleerd aan het ziekenhuis, of aan een ziekenwagen wat niet helemaal goed is gegaan. Kijk even of je een mod hebt geïnstalleerd die mogelijk daar kan voorkomen, verwijder deze weer en kijk of het probleem zich dan nog voordoet. Zo ga je net zolang door tot je de oorzaak hebt gevonden.
March 9, 200818 yr Author klopt helemaal gisteren heb ik geprobeerd om z'n nederlandse ziekenwagen te downloaden
March 9, 200818 yr Daar ligt het probleem dan waarschijnlijk. Kijk even of je deze mod verkeerd hebt geïnstalleerd, en installeer hem dan weer goed. Anders moet je de mod gewoon achterwege laten.
March 9, 200818 yr Waarschijnlijk kun je het vinden op de plaats waar je de game hebt geinstalleerd. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Waarschijnlijk daar in een van de mappen: models of data.
March 9, 200818 yr Het bestand van de Ambulance heet 'ambulan.dff/.txd'. Als je ze niet meer hebt, vraag ze dan opnieuw aan in dit topic. Daarna vervang je de gemodde bestandjes gewoon weer met de originele.
als ik bij het ziekenhuis in san fierro langs kom loopt het spel vast

wie kan me helpen?