Jump to content
Geplaatst:
comment_907990

als ik land met het vliegtuig

val ik in een gat

je zit dan in een tunnel

en daar kan je goede wapens vinden

een geweer waarmee je in twee seconde

een tank kan kapot maken

maar ik kom er in maar er niet meer uit

waar moet ik er uit

Featured Replies

Geplaatst:
comment_916079

Als we even stopen met afzeiken kunnen we ons weer concentreren op dit ‘verhaal’ goed plan :7 ?

Mag ik jou nog eens vragen om nog wat duidelijker te zijn, misschien heb je beeldbewijs. Een filmpje of een screen. Gebruik anders wikigta om wat informatie te vinden over de wapens en voertuigen die ten zaken komen. ‘Wat is dat wapen, wat is die tunnel? Waar land je? Welk gat?’ Dat zijn zomaar een paar vragen die op wikigta kan vinden!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_927035

Met een beetje logica zie je meteen dat bas1998 maar wat verzint. Hij zegt namelijk dat hij niet uit de "Tunnel" kan komen, maar hoe weet hij dan dat je met dat zogenaamde geweer van hem in twee seconden een tank kan mollen? Er zijn immers geen tanks in de gangen onder Area 69, dus hij kan dit nooit hebben getest als hij de tunnel niet uit kwam.

Dit was dan aangenomen dat hij Area 69 bedoelde. Als dat niet het geval is is het verhaal ook bullshit, want er is in SA geen andere legerbasis met ondergrondse gangen.

:bier: Nuke[NL]

Met nog een beetje logica ±P

hij kan de spawn tank cheat doen ±P

logica he=

Nog wat logica: als je onder een afdak ofzo staat, in dit geval in een tunnel met dak boven je hoofd, en je spawnt een tank, dat komt hij op het dak BOVEN je terecht, dus niet voor je ;)

Geplaatst:
comment_928137

Mijns inziens heeft dit topic geen enkel nut meer. Constant dezelfde reacties waardoor we steeds bezig blijven. Tevens gaat het op enkele plekken ook geheel off-topic en voegt dat bovendien allesbehalve iets aan het oorspronkelijke onderwerp toe. Aangezien het gewoon nergens meer overgaat, lijkt het me de beste oplossing om een einde te maken aan dit onderwerp. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.