January 29, 200521 yr Wat is eigenlijk het gevaar van het instaleren van die automods en ik verst der niks van om die te instaleren :unsure:
January 29, 200521 yr Het enigste gevaar is dat er Car mods zijn die je orginele auto's verwijderen...
January 29, 200521 yr Author Wat moet ik hebben om die mods te instaleren en ook die marylands hoe moet dat want ik versta der niks van :blink:
January 29, 200521 yr Voor meer vragen over modden etc. kan je naar dit Forum Hier kunnen ze je perfect helpen met mods.. Edited January 29, 200521 yr by MrKooKie
January 29, 200521 yr Author het is goed het is gelukt echt kijkool supergaaf vooral die enzo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
January 29, 200521 yr Geen dubbelpost. Daar hebben we de EDIT knopje voor. Ontopic: Gelukkig, want sommige CARMODS doen raar bij mij.
January 30, 200521 yr het is goed het is gelukt echt kijkool supergaaf vooral die enzo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 of 2 smilies zijn ook wel duidelijk hoor
February 1, 200521 yr Author Geen dubbelpost. Daar hebben we de EDIT knopje voor. Ontopic: Gelukkig, want sommige CARMODS doen raar bij mij. ja inderdaad die Toyota GT is zo traag van snelheid ga bijna nie voorui
Wat is eigenlijk het gevaar van het instaleren van die automods
en ik verst der niks van om die te instaleren
:unsure: