Geplaatst: 10 maart 200817 jaren comment_908787 'k heb ff een vraagje. hoe haal je gebouwen uit gta sa om ze daarna ta bewerken met gmax???
Geplaatst: 10 maart 200817 jaren comment_908964 Met een programma genaamd IMGTool 2.0 haal je een .dff bestand (3D model) uit een image bestand (bijvoorbeeld gta3.img). Dit dff bestand plaats je op een plek waar je het zo terug kunt vinden, zoals je Bureaublad. Nu download je deze scripts voor GMax en installeer je ze zoals aangegeven. Nu kun je in GMax deze I/O scripts uitvoeren en het .dff bestand importeren. Kijk ook eens hier.
Geplaatst: 10 maart 200817 jaren Auteur comment_909153 Met een programma genaamd IMGTool 2.0 haal je een .dff bestand (3D model) uit een image bestand (bijvoorbeeld gta3.img). Dit dff bestand plaats je op een plek waar je het zo terug kunt vinden, zoals je Bureaublad. Nu download je deze scripts voor GMax en installeer je ze zoals aangegeven. Nu kun je in GMax deze I/O scripts uitvoeren en het .dff bestand importeren. Kijk ook eens hier. ik snap niks van wat er in al die readme's staat hoe je het moet installeren enzo. is er ergens een betere uitleg???
Geplaatst: 11 maart 200817 jaren comment_909352 IMG Tool hoef je niet te installeren, de scripts moet je gewoon in de scripts map van Gmax plakken. Dat betekend dus **\**\Gmax\Scripts of iets in die richting.
Geplaatst: 11 maart 200817 jaren comment_909468 Oké hier komt ie wat gedetailleerder: Download IMG Tool. Pak het .zip bestand uit met WinZip, WinRar of Window's eigen gecomprimeerde-mappen ding. Dubbelklik op IMGTool.exe en extract een .dff bestand. Als je dit niet snapt kun je hier op dit forum gemakkelijk Tutorials vinden. Download nu de scripts voor GMax. Nu staat in Must_Read.txt het volgende: How to Install & Run:===================== Delete all my old scripts, you don't need them anymore! Unzip this to your MAX/GMAX root folder with 'Folder' option on. All files will go to the right place! For manual install: Place "vehiclespecdot64.tga" & "xvehicleenv128.tga" to your %Max%\Maps\ folder Place following files into: %Max%\scripts\GTA_Tools\ folder GTA_DFF_IO.ms(GTA_gDFF_IO.ms) GTA_Helper_v31.ms GTA_IFP_dump.ms GTA_IFP_IO.ms GTA_Map_IO.ms CharDFFimp.mse(gCharDFFexp.mse) GTA_COL_IO.mse gtaDFFin_Fn.mse gtaDFFout_Fn.mse(gtaGDFFout_Fn.mse) gtaIFPio_Fn.mse gtaMapIO_Fn.mse Kam_envelope_tools.ms Place following files into: %Max%\scripts\startup\ folder GTA_COLplugin.ms GTA_Material.ms GTAScript_Controller.ms Map_SO_plugins.ms When you start MAX/GMAX, The controller script will auto run and you'll see a few button in Utility Panel. Nou dat lijkt me duidelijk toch?
Geplaatst: 12 maart 200817 jaren Auteur comment_910105 Oké hier komt ie wat gedetailleerder:Download IMG Tool. Pak het .zip bestand uit met WinZip, WinRar of Window's eigen gecomprimeerde-mappen ding. Dubbelklik op IMGTool.exe en extract een .dff bestand. Als je dit niet snapt kun je hier op dit forum gemakkelijk Tutorials vinden. Download nu de scripts voor GMax. Nu staat in Must_Read.txt het volgende: How to Install & Run:===================== Delete all my old scripts, you don't need them anymore! Unzip this to your MAX/GMAX root folder with 'Folder' option on. All files will go to the right place! For manual install: Place "vehiclespecdot64.tga" & "xvehicleenv128.tga" to your %Max%\Maps\ folder Place following files into: %Max%\scripts\GTA_Tools\ folder GTA_DFF_IO.ms(GTA_gDFF_IO.ms) GTA_Helper_v31.ms GTA_IFP_dump.ms GTA_IFP_IO.ms GTA_Map_IO.ms CharDFFimp.mse(gCharDFFexp.mse) GTA_COL_IO.mse gtaDFFin_Fn.mse gtaDFFout_Fn.mse(gtaGDFFout_Fn.mse) gtaIFPio_Fn.mse gtaMapIO_Fn.mse Kam_envelope_tools.ms Place following files into: %Max%\scripts\startup\ folder GTA_COLplugin.ms GTA_Material.ms GTAScript_Controller.ms Map_SO_plugins.ms When you start MAX/GMAX, The controller script will auto run and you'll see a few button in Utility Panel. Nou dat lijkt me duidelijk toch? is galukt thanks
'k heb ff een vraagje.
hoe haal je gebouwen uit gta sa om ze daarna ta bewerken met gmax???