Hallo, ik had eerst een pentium 4 3.0ghz processor maar die deed het niet meer met socket 478.
nu heb ik een iets minder snelle 2.26 voor even, maar ik heb 2de hands een 3.0 ghz weer aangeschaft.
Maar telkens wanneer ik die erin zet dan start mijn pc wel op , ziet hij de nieuwe processor maar ik heb via via gehoord dat je het opnieuw moet installeren maar die kans krijg ik niet want ik krijg dan een blauwe error scherm, met uit veiligheid voor windows krijg je deze scherm bla bla.
en als ik de oude erweer in stop dan doet ie het wel gewoon weer, rarara.
Wie kan me helpen om mijn pc weer net zo snel als ie was te krijgen aub.
Groetjes pernell.
Er kan ook gemaild worden als dit makkelijker is op xxxxxxxxx
Bewerkt: door GTA-Sheep Mailadres verwijderd. Antwoorden kunnen gewoon hier gegeven worden :)
Hallo, ik had eerst een pentium 4 3.0ghz processor maar die deed het niet meer met socket 478.
nu heb ik een iets minder snelle 2.26 voor even, maar ik heb 2de hands een 3.0 ghz weer aangeschaft.
Maar telkens wanneer ik die erin zet dan start mijn pc wel op , ziet hij de nieuwe processor maar ik heb via via gehoord dat je het opnieuw moet installeren maar die kans krijg ik niet want ik krijg dan een blauwe error scherm, met uit veiligheid voor windows krijg je deze scherm bla bla.
en als ik de oude erweer in stop dan doet ie het wel gewoon weer, rarara.
Wie kan me helpen om mijn pc weer net zo snel als ie was te krijgen aub.
Groetjes pernell.
Er kan ook gemaild worden als dit makkelijker is op xxxxxxxxx
Bewerkt: door GTA-Sheep
Mailadres verwijderd. Antwoorden kunnen gewoon hier gegeven worden :)