March 10, 200817 yr Ik ben bezig met de garage van Doherty, als ik de muur wil veranderen zonder dat cement erop, dan krijg ik in mapviewer een witte muur. als ik die txd open(in txdworkshop) dan is die cementloze muur,alle kleuren van de regenboog? hoe kan dit? Edited March 10, 200817 yr by GtaFan#1
March 10, 200817 yr old_garagesfse.txd heet de txd van de garageof wil je mijn txd? Als je in de mapvier de texture niet kan zien, wil dat niet zeggen dat je het ingame niet kan goed kan zien. Heb je de texture gecompressed in TXDWorkshop? Greetz
March 10, 200817 yr Author old_garagesfse.txd heet de txd van de garageof wil je mijn txd? Als je in de mapvier de texture niet kan zien, wil dat niet zeggen dat je het ingame niet kan goed kan zien. Heb je de texture gecompressed in TXDWorkshop? Greetz nee hoe doe je dat?
March 11, 200817 yr In TXD Workshop zie je bovenaan de knop Image staan. Klik daarop en ga dan naar Compress all images.
March 11, 200817 yr Author als ik hem verander dan geeft hij een error, ik sla hem op, open hem weer in txdworkshop en hij is weer verschillende kleuren?!
March 12, 200817 yr Author Ok het is gelukt! Alleen nu wil ik mijn hydra een andere kleur geven(camouflage), alleen hij geeft stream error aan als ik een andere import? :S
Ik ben bezig met de garage van Doherty,
als ik de muur wil veranderen zonder dat cement erop, dan krijg ik in mapviewer een witte muur.
als ik die txd open(in txdworkshop) dan is die cementloze muur,alle kleuren van de regenboog?
hoe kan dit?
Edited by GtaFan#1