Geplaatst: 11 maart 200817 jaren comment_909353 Hee, ik zie vaak sigs met van die lichtgevende lijntjes om een render. Zoals bij de sig van Silverbyte: Weet iemand hoe je dat maakt? Het liefst een link naar een tuturiol hierover Alvast bedankt P.s. Ik heb PS CS2
Geplaatst: 11 maart 200817 jaren comment_909359 Je bedoelt de witte lichtbundel rond het mannetje? Dat heb ik gedaan met de Pen-tool. Een tutorial over hoe je zoiets kunt maken, wordt in Deze (Engelstalige) tutorial uitgelegd. Deze tutorial zorgt weliswaar voor een ander resultaat, maar deze heb ik zelf ook gebruikt om te leren omgaan met de pen-tool. Maar zoals je in de tutorial kunt zien kun je nog veel mooiere effecten krijgen dan wat ik in die signature heb zitten. Bewerkt: 11 maart 200817 jaren door Silverbyte
Geplaatst: 11 maart 200817 jaren Auteur comment_909360 Je bedoelt de witte lichtbundel rond het mannetje?Dat heb ik gedaan met de Pen-tool. Een tutorial over hoe je zoiets kunt maken, wordt in Deze (Engelstalige) tutorial uitgelegd. Deze tutorial zorgt weliswaar voor een ander resultaat, maar deze heb ik zelf ook gebruikt om te leren omgaan met de pen-tool. Maar zoals je in de tutorial kunt zien kun je nog veel mooiere effecten krijgen dan wat ik in die signature heb zitten. Super bedankt!!! Ik had die tut al eens gelezen, maar kon hem maar niet meer vinden
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_925444 sorry voor bump, Maar heeft iemand die ook in het Nederlands Ik ben niet goed in Engels
Geplaatst: 26 mei 200817 jaren comment_999482 Hoe krijg ik zo'n fel oranje lijntjes als de afbeelding op die site van de tutorial? De lijntjes lukken wel, maar niet zo fel.. Bewerkt: 26 mei 200817 jaren door Dennizzzz
Geplaatst: 26 mei 200817 jaren comment_999699 Hoe krijg ik zo'n fel oranje lijntjes als de afbeelding op die site van de tutorial?De lijntjes lukken wel, maar niet zo fel.. Je moet hierbij bij de blending options zijn bij outer en inner glow.
Geplaatst: 1 juni 200817 jaren Auteur comment_1005315 Nederlandse versie Dat is meestal een beetje krom nederlands echt van die zinnen die je 2 of 3 keer moet lezen voor dat je er een klein beetje van snapt Persoonlijk begrijp ik meer van de Engelse versie
Hee, ik zie vaak sigs met van die lichtgevende lijntjes om een render.
Zoals bij de sig van Silverbyte:
Weet iemand hoe je dat maakt?
Het liefst een link naar een tuturiol hierover
Alvast bedankt
P.s. Ik heb PS CS2