Jump to content
  • Reacties 65
  • Bezichtigingen 4.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_909908
Nee dat geloof ik niet, Rockstar houd zich altijd aan de datum. Het kan zijn dat GTA IV een paar dagen eerder in de schappen ligt, maar zeker niet begin April.

Op 1x uitstellen na..

Maar is ook niet echt belangrijk waneer ie gold gaat toch?

Heb zelf me eigen ingesteld op 29 april en als ie eerder komt is het mooi mee genomen!

Geplaatst:
comment_909916
Nee dat geloof ik niet, Rockstar houd zich altijd aan de datum. Het kan zijn dat GTA IV een paar dagen eerder in de schappen ligt, maar zeker niet begin April.

Op 1x uitstellen na..

Heb zelf me eigen ingesteld op 29 april en als ie eerder komt is het mooi mee genomen!

Verwacht hem toch wel gold in deze maand, anders kunnen ze toch nooit al die exemplaren op tijd drukken. verwacht wel dat er zo'n 15 miljoen exemplaren worden verkocht. xbox360 en ps3 voor de duidelijkheid!!!

Geplaatst:
comment_911233

Op 1x uitstellen na..

Verwacht hem toch wel gold in deze maand, anders kunnen ze toch nooit al die exemplaren op tijd drukken. verwacht wel dat er zo'n 15 miljoen exemplaren worden verkocht. xbox360 en ps3 voor de duidelijkheid!!!

Dayt drukken duurt echt niet lang hoor

Geplaatst:
comment_911498
Miss is ie sneller gold dan gedacht, dus eerder klaar :eten: (altijd positief blijven XD)

Als ie gold is wilt niet zeggen dat ie eerder uit komt. Misschein nemen ze wat meer tijd voor het drukken ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_920472
:duh: wat is het verschil tussen GTA IV Gold en GTA IV?

Is dat ook een edition??

Als een game GOLD is, betekent dat dat de game gedrukt kan worden (dus voltooid)

Geplaatst:
comment_920642

volgens mij maakt niet zo veel uit toch , als ie eerder voltooit is , dat de game dan eerder uit komt .

heb ze nog wat tijd over , voor andere dingen voor het drukke misschien , meer exemplaren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.