1. Hoe verdien ik snel wat geld, wil meer huizen kopen:P
-Ik mol regelmatig al wat dealers die veel geld droppen
-Ik heb alle buurten overgenomen maar er spawned niet echt veel geld bij me huis
2.Ik had toevallig een gold desert eagle pistol gevonden en opgepakt, nu zie ik overal precies een soort bende die steeds die wapens hebben, hoe komt dit?
3. Is er een cheat die zorgt dat je niet dood kunt?
Ik gebruik BAGUVIX maar door dingen die ontploffen of auto's die me omverrijden sterf ik nog steeds.
4.Ik vind die van niet voor 's nachts huizen te beroven, waar kan ik die vinden?
5. Hoe rekruut je nuweer mensen van je eigen gang?
Moet ik daar een missie voor gedaan hebben?
6.Ik steel af en toe een taxi en dan komt er op press 2 to toggle missions on.
Ik druk dan op 2 (numeriek klavier en ook de 2 boven de z) en er gebeurt niets, wat doe ik verkeerd?
Als ik nog vragen heb (vergeet soms een paar) edit ik ze wel hierin.
Hey ik heb wat vraagjes ipv met gta san andreas:
1. Hoe verdien ik snel wat geld, wil meer huizen kopen:P
-Ik mol regelmatig al wat dealers die veel geld droppen
-Ik heb alle buurten overgenomen maar er spawned niet echt veel geld bij me huis
2.Ik had toevallig een gold desert eagle pistol gevonden en opgepakt, nu zie ik overal precies een soort bende die steeds die wapens hebben, hoe komt dit?
3. Is er een cheat die zorgt dat je niet dood kunt?
Ik gebruik BAGUVIX maar door dingen die ontploffen of auto's die me omverrijden sterf ik nog steeds.
4.Ik vind die van niet voor 's nachts huizen te beroven, waar kan ik die vinden?
5. Hoe rekruut je nuweer mensen van je eigen gang?
Moet ik daar een missie voor gedaan hebben?
6.Ik steel af en toe een taxi en dan komt er op press 2 to toggle missions on.
Ik druk dan op 2 (numeriek klavier en ook de 2 boven de z) en er gebeurt niets, wat doe ik verkeerd?
Als ik nog vragen heb (vergeet soms een paar) edit ik ze wel hierin.
Alvast bedankt
Bewerkt: door kennethdw