Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89218 De snelheidsmeter die op GtaGames staat werkt niet bij mij, weet iemand een goeie? Ik heb op wat screens wel gezien dat het onder je leven staat (en je geld etc) In die blauwe cijfers, die lijkt me wel goed.. Weet iemand waar ik die kan downloaden?
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89323 De snelheidsmeter die op GtaGames staat werkt niet bij mij, weet iemand een goeie? Ik heb op wat screens wel gezien dat het onder je leven staat (en je geld etc) In die blauwe cijfers, die lijkt me wel goed.. Weet iemand waar ik die kan downloaden? aangezien we geen links mogen geven denk ik dat dit topic niet echt logies is, en waarom werkt die speedmeter niet ? heb je hem wel goed geinstaleerd? anders ben je de enige op het westerlijk halfgrond die met die pech zit dat het niet kan.
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren Auteur comment_89331 Je kan me een PB sturen als je een goeie heeft, en ik doe gewoon wat er in de README staat, weet jij iets anders dan :blink: Ik zal het nog 1x proberen... [EDIT] Ik heb het geprobeert en nu de README heel goed gelezen, hij doet het nu :) Bewerkt: 29 januari 200520 jaren door Timos
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98513 Kun je dan mij uitleggen hoe je het moet doen? Want ik kan niet echt goed engels en volgens mij zei de readme dat ik gewoon dat bestandje in de GTA VC map moest plaatsen, meer niet, maar dan doet het hele spel het niet meer heeeeeeeeeelp! Bewerkt: 2 december 200519 jaren door bigG
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren Auteur comment_98710 Al goed Al goed.. Ik help je Ok ik heb hem dan eindelijk Hier de beschrijving: Plaats de d3d8.dll EN! de speedo.cfg als je de speedo.cfg niet plaatst loopt je spel niet goed meer Dat had ik dus! Bewerkt: 21 februari 200520 jaren door Timos
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100277 OK, bedankt, ik dacht eerst dat ik alleen die d3d8 dinges moest doen en niet, die andere bedankt TIMOS!!!! Bewerkt: 2 december 200519 jaren door bigG
De snelheidsmeter die op GtaGames staat werkt niet bij mij,
weet iemand een goeie? Ik heb op wat screens wel gezien dat het onder je leven staat (en je geld etc) In die blauwe cijfers, die lijkt me wel goed..
Weet iemand waar ik die kan downloaden?