Jump to content
Geplaatst:
comment_89218

De snelheidsmeter die op GtaGames staat werkt niet bij mij,

weet iemand een goeie? Ik heb op wat screens wel gezien dat het onder je leven staat (en je geld etc) In die blauwe cijfers, die lijkt me wel goed..

Weet iemand waar ik die kan downloaden?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_89323
De snelheidsmeter die op GtaGames staat werkt niet bij mij,

weet iemand een goeie? Ik heb op wat screens wel gezien dat het onder je leven staat (en je geld etc) In die blauwe cijfers, die lijkt me wel goed..

Weet iemand waar ik die kan downloaden?

aangezien we geen links mogen geven denk ik dat dit topic niet echt logies is, en waarom werkt die speedmeter niet ? heb je hem wel goed geinstaleerd?

anders ben je de enige op het westerlijk halfgrond die met die pech zit dat het niet kan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_89331

Je kan me een PB sturen als je een goeie heeft, en ik doe gewoon wat er in de README staat, weet jij iets anders dan :blink: Ik zal het nog 1x proberen...

[EDIT] Ik heb het geprobeert en nu de README heel goed gelezen, hij doet het nu :):):)

Bewerkt: door Timos

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_98513

Kun je dan mij uitleggen hoe je het moet doen? Want ik kan niet echt goed engels en volgens mij zei de readme dat ik gewoon dat bestandje in de GTA VC map moest plaatsen, meer niet, maar dan doet het hele spel het niet meer heeeeeeeeeelp!

Bewerkt: door bigG

Geplaatst:
  • Auteur
comment_98710

Al goed Al goed.. :D Ik help je :D

Ok ik heb hem dan eindelijk ;)

Hier de beschrijving:

Plaats de d3d8.dll EN! de speedo.cfg

als je de speedo.cfg niet plaatst loopt je spel niet goed meer ;)

Dat had ik dus!

Bewerkt: door Timos

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.