Jump to content
Geplaatst:
comment_910653
tn_gallery_748_15_11440.png
In KING magazine heeft DJ Green Lantern aangekondigd dat hij voor GTAIV een complete radioshow heeft gemaakt. Deze show zal uitsluitend door hemzelf geproduceerde muziek bevatten. Onder de artiesten die te horen zijn zullen zitten: Styles P, Uncle Murda and Maino's song "Getaway Driver". De nummers zullen voor een deel zijn gebaseerd op de verhaallijnen van GTAIV.

Daarnaast heeft hij aangegeven dat er ook nog enkele grote verassingen in z'n show zullen zitten. De kans is groot dat hij hiermee doelt op enkele grote namen uit de hiphop-scene waarmee hij in het verleden wel vaker heeft samengewerkt, zoals bijvoorbeeld 50 Cent.

bron: Planet Grand Theft Auto

Featured Replies

Geplaatst:
comment_910706
De kans is groot dat hij hiermee doelt op enkele grote namen uit de waarmee hij in het verleden wel vaker heeft samengewerkt, zoals bijvoorbeeld 50 Cents.

maak daar maar ff 50 Cent van ;)

ik ben benieuwd hoe ze hem gaan noemen.. misschien 49 cent? :puh:

Geplaatst:
comment_910742
Als ie iet met cent zou heten dan zou het heel laag zijn. 2 cent ofzoiets

ik denk gewoon 50 cent, want in SA werden de liedjes ook met hun gewone naam aangekondigd.

:cya:

Geplaatst:
comment_910798
De kans is groot dat hij hiermee doelt op enkele grote namen uit de waarmee hij in het verleden wel vaker heeft samengewerkt, zoals bijvoorbeeld 50 Cents.

maak daar maar ff 50 Cent van ;)

ik ben benieuwd hoe ze hem gaan noemen.. misschien 49 cent? :puh:

Ik denk toch eerder 69 cent dan. ^_^

Geplaatst:
comment_910817

Nog nooit gehoord over DJ Latern, maar het zal (hopelijk) wel goede muziek zijn, Rockstar weet wat het doet.

Hoe meer informatie hoe minder ik kan wachten!!! :*D

Geplaatst:
comment_915917

Ik heb nog nooit van die hele vent gehoord ik hoop dat er ook gewoon in optie inkomt dat je je eigen muziek kan afspelen die je op bijvoorbeeld je PS3 hebt staan

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.