Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_910655 Heey, Kan iemand mischien een paar dingetjes voor mij uploaden : samp.dll samp.exe samp.saa userdata.dat je zou mij er heel erg mee helpen, alvast bedankt ~Rockafeller
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_910661 Is het niet veel handiger om SA-MP even (opnieuw) te downloaden?
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren Auteur comment_910664 Waar kan ik die downloaden dan, ik heb geprobeert bij limewire maar dan vind je niks... ~Rockafeller
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_910666 SA-MP is gewoon een gratis toevoeging van het spel GTA San Andreas, die je hier kunt downloaden. Ik heb het topic afgesplitst om het andere topic netjes te houden.
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren Auteur comment_910669 SA-MP is gewoon een gratis toevoeging van het spel GTA San Andreas, die je hier kunt downloaden.Ik heb het topic afgesplitst om het andere topic netjes te houden. ok bedankt, maar kun je me mischien nog wel even helpen aan het bestand USERDATA.DAT?? ~Rockafeller
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911747 ok bedankt, maar kun je me mischien nog wel even helpen aan het bestand USERDATA.DAT??~Rockafeller Dat bestand wordt automatisch aangemaakt wanneer jij een server toevoegt aan de favorietenlijst.
Heey,
Kan iemand mischien een paar dingetjes voor mij uploaden :
samp.dll
samp.exe
samp.saa
userdata.dat
je zou mij er heel erg mee helpen, alvast bedankt
~Rockafeller