Jump to content
Geplaatst:
comment_910787

Onderwerp: GTA IV

Soort design: Signature

Size design: 500x150

Render: Ja

Animatie: Maakt niet uit

Premade: nee

Tijd van inlevering: Zaterdag

Opmerking: Veel succes!

En ik post De Mijne Na de jouwe ^_^

Bewerkt: door RonaldVC

Featured Replies

Geplaatst:
comment_911670

ik wil wel maar ik denk dat jij wint want ik kan het allen met paint.

PS:mogen er ook andere plaat je,s in zitten bij voorbeeld een kan gta IV en aan de andere kant iets anders.

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_911705

PS:mogen er ook andere plaat je,s in zitten bij voorbeeld een kan gta IV en aan de andere kant iets anders.

Sorry, deze battle heb ik al aangenomen. Je kan dus niet battelen. Volgende keer iets sneller zijn ;)

Geplaatst:
comment_911713

Sorry, deze battle heb ik al aangenomen. Je kan dus niet battelen. Volgende keer iets sneller zijn ;)

oh niet gelezen.sorry.
Geplaatst:
comment_913356

Hee, Unmountable Tijmen.

Gister was toch de inleverdatum? Ik zie nog geen graphic van jou, maar ik zie in je profiel dat je vandaag en gister wel online bent geweest.

>>> Door RonaldVC: Dubbelpost. Dit soort dingen kan je het beste even melden via pb, dan weet je zeker dat hij het leest. Het kan zijn dat het topic vergeten is of iets dergelijks. Voortaan even doen via pb dus..<<<

Zal ik doen ;) . I'm sorry, RonaldVC :$

Bewerkt: door m.r.gido

Geplaatst:
  • Auteur
comment_913908

Sorry Sorry Sorry!

Idd, Vergeten.

Ik Post Hem Nu!

Ik zat de Heletijd Boven Op de Computer

En daar Kan ik niet posten :duh:

Geplaatst:
comment_914534
Niemand Stemt :cab:
ik wil wel stemmen maar ik ben echt niet goed in uitleg( zie none of the above/welke ziektes heb jij topic.)

zonder uitleg dan maar

MR gido 9/10

UT 4/10

mijn stem gaat dus naar MR gido.

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_914559

Ik zal dan wel even mijn stem uitbregen. :puh:

Unmountable Tijmen

Je signature is nogal eenvoudig, je hebt 2 3 plaatjes geplaatst en een logo van IV erin gezet. Je hebt geen brushes of watdan ook gebruikt. Je had best wel hier en daar een brushe effect kunnen plaatsen, mischien bij het IV logo. Ook het IV logo vind ik een beetje te groot maar sluit daarintegen wel goed aan bij het geheel, je naam is heel erg overdreven en je signature is een stuk mooier zonder je naam erin of je had hem kleiner moeten maken en beter moeten plaatsen.

m.r.gido

Ik vind je creatie niet echt geweldig, hij is nogal pixelig en dat is niet echt een goed iets. Je achtergrond en je render passen helemaal niet bij elkaar, en ook je naam vind ik niet echt mooi geplaatst. Je achtergrond had wat donkerder gemoeten dan had het wel wat beter eruit gezien, je licht effect om je letters had je ook beter weg kunnen laten. Je achtergrond had wel voller gemogen en je had je render er wat meer in moeten blenden dan plakken. Ook heb je je niet aan de regels gehouden aangezien je signature maar 500x150 px. mocht zijn en de joune 450 x 175 is, nouja ik vind hem niet helemaal gelukt je had er nog een hoop aan kunnen doen. :)

Mijn stem gaat naar Unmountable Tijmen, ik vind zijne wat meer kloppend.

Veel battle plezier,

2fast{0}

Bewerkt: door 2fast{0}

Geplaatst:
comment_914599

Vote: m.r.Gido. Eerlijk gezegd vind ik beide signatures niet zo super spectaculair, omdat er niet zo heel veel effecten inzitten en de kleuren zijn ook niet zo heel mooi. Laat ik maar beginnen bij Unmountable Tijmen. De achtergrond vind ik een beetje saai omdat je er weinig mee gedaan hebt, maar het GTA IV logo is er wel mooi ingeplakt. De tekst vind ik erg tegenvallen bij jouw, de grijze kleur past niet goed bij de rest van de sig, en verder is de tekst veel te groot, het lettertype past er niet goed bij, en ook de tekst heeft geen effecten en dat maakt het geheel nog wat kaler. Verder is de border iets te dik, en ik zou voortaan een andere kleur nemen. Dit is zo een typische signature waar je het beste 1px zwart had kunnen nemen, in plaats van een dikke border. Dan Mr.Gido. Jouw signature vind ik om een aantal redenen wat beter dan de signature van Unmountable Tijmen. Ten eerste is het idee origineel, en de achtergrond is erg leuk gedaan. Jammer dat de 'render' zo blurrig is, als je hem een keertje had verscherp had er nog beter uit kunnen zien. De tekst vind ik in bijna elk opzicht beter dan bij Unmountable Tijmen, want het GTA lettertype past namelijk wel goed bij het thema, en de plaatsing is goed, en de tekst is niet te groot of te klein. Het outer glow effect vind ik ook wel leuk, maar ik vind het jammer dat de kleur verkeerd is, want dat licht gele past niet zo goed bij de rest van de signature. Verder vind ik het ruitjeseffect erg leuk, en dat geeft ook min of meer een beetje stijl aan deze signature. Wel vind ik de kleuren van de achtergrond iets te grauw, een hele lichte achtergrond of een fel kleurtje zou wat leuker hebben gestaan bij de render die wat aan de donkere kant is. De border is ook lekker simpel maar wel goed, en over het algemeen vind ik jouw signature daarom wat beter dan die van Unmountable Tijmen. KUTGW mannen!

Bewerkt: door M4X

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.