Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_910792 Beste leden, Ik heb gta vcs op de psp, waar een usb-kabel voor de computer bij zit. Is het misschien op de een of andere manier mogelijk gta vcs op de computer te spelen maar met de besturing van de psp? Grtz, Léon-San Andreas
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_910944 Beste leden, Ik heb gta vcs op de psp, waar een usb-kabel voor de computer bij zit. Is het misschien op de een of andere manier mogelijk gta vcs op de computer te spelen maar met de besturing van de psp? Grtz, Léon-San Andreas Nee, helaas kan dit niet. Je kan nu wel dingen downloaden in je spel, zoals bv. een nieuwe auto. Of een mod. Veel speelplezier nog
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren Auteur comment_910963 Beste leden, Ik heb gta vcs op de psp, waar een usb-kabel voor de computer bij zit. Is het misschien op de een of andere manier mogelijk gta vcs op de computer te spelen maar met de besturing van de psp? Grtz, Léon-San Andreas Nee, helaas kan dit niet. Je kan nu wel dingen downloaden in je spel, zoals bv. een nieuwe auto. Of een mod. Veel speelplezier nog ok, en hoe doe je dat dan?
Geplaatst: 13 maart 200817 jaren comment_911023 Beste leden, Ik heb gta vcs op de psp, waar een usb-kabel voor de computer bij zit. Is het misschien op de een of andere manier mogelijk gta vcs op de computer te spelen maar met de besturing van de psp? Grtz, Léon-San Andreas Nee, helaas kan dit niet. Je kan nu wel dingen downloaden in je spel, zoals bv. een nieuwe auto. Of een mod. Veel speelplezier nog ok, en hoe doe je dat dan? Dit is praktisch niet mogelijk. Alleen als je een custom firmware hebt met een cheatdevice erop... Om dat te bereiken moet je downgraden en daar werken we dus niet aan mee.
Beste leden,
Ik heb gta vcs op de psp, waar een usb-kabel voor de computer bij zit. Is het misschien op de een of andere manier mogelijk gta vcs op de computer te spelen maar met de besturing van de psp?
Grtz, Léon-San Andreas