Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911292 Hallo iedereen, Ik heb nu eigenlijk de vraag, zal Niko nu vriendelijke dingen doen (niet dat het niet moet, hoe agressiefer hoe leuker) of niet?? Bedankt.. Nieuwe vraag: Kan je nou misschien is huisen of gebouw(tjes) slopen?? Dit moet nou maf zijn als je dit kan.. Of weten jullie dit niet? Bewerkt: 14 maart 200817 jaren door Jeffrey122
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911452 Gta zal na elke missie (automatisch) gesaved kunnen worden, maar de savehouses blijven ook in het spel..
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911491 Ik denk dat hij opzicht wel een aardige gast is maar wanneer je hem iets flikt ben je de sjaak XD
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911570 Hallo iedereen,Ik heb nu eigenlijk de vraag, zal Niko nu vriendelijke dingen doen (niet dat het niet moet, hoe agressiefer hoe leuker) of niet?? Bedankt.. Nieuwe vraag: Kan je nou misschien is huisen of gebouw(tjes) slopen?? Dit moet nou maf zijn als je dit kan.. Of weten jullie dit niet? ik zou het leuk vinden met een raketwerper een gebouw opblazen maar dat zou een beetje onrealisties zijn als je alle gebouwen sloopt in liberty city kan het niet allemaal in 123 opgeboud worden
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911583 Hallo iedereen,Ik heb nu eigenlijk de vraag, zal Niko nu vriendelijke dingen doen (niet dat het niet moet, hoe agressiefer hoe leuker) of niet?? Bedankt.. Nieuwe vraag: Kan je nou misschien is huisen of gebouw(tjes) slopen?? Dit moet nou maf zijn als je dit kan.. Of weten jullie dit niet? ik zou het leuk vinden met een raketwerper een gebouw opblazen maar dat zou een beetje onrealisties zijn als je alle gebouwen sloopt in liberty city kan het niet allemaal in 123 opgeboud worden Je kan alleen aan de binnenkant van gebouwen veel kapot schieten. Dunne muurtjes kun je doorheen sgieten, en dus ook kapot schieten. En ik neem aan dat je al het interieur dan ook kapot kunt schieten. Weet alleen niet of dat dan altijd zo blijft..
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911620 het was ook bekend dat delen van de stad kunnen afbranden (permanent??)
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911642 Ja.. In een hands on- preview van volgende week zal te lezen zijn: dat je door te dubbelklikken met de rechter trigger, oude vrouwtjes kunt helpen met oversteken. dat er een side-missie is, waarbij je voor het wereldnatuurfonds met een collectebus langs de deur moet. dat je bij een van de missies een halve dag lang als kindermeisje op een baby moet passen, inclusief verschonen van luiers en geven van de fles. dat je beloningen krijgt als je rotzooi van de straat oppakt en in een vuilnisbak gooit. Dit is nog wel onbevestigd , maar Niko is dus inderdaad heel lief. Dit is sarcastisch, toch? >>> Door PatrickW: <<<
Hallo iedereen,
Ik heb nu eigenlijk de vraag, zal Niko nu vriendelijke dingen doen (niet dat het niet moet, hoe agressiefer hoe leuker) of niet??
Bedankt..
Nieuwe vraag:
Kan je nou misschien is huisen of gebouw(tjes) slopen??
Dit moet nou maf zijn als je dit kan..
Of weten jullie dit niet?
Bewerkt: door Jeffrey122