Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911393 Heey, wat vinden jullie van de nieuwe WikiGTA voertuig pagina(van SA)????? Ik vind het oude makkelijker, want dat vind ik makkelijker zoeken enzo. Alles staat dan ook gesorteerd, nu door elkaar heen. Maar dit is mij mening, wat vinden jullie??
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914624 Ik vind de nieuwe pagina's handiger, en zoals Lantyz zei moest ik soms nog zoeken waar een voertuig stond omdat hij in meerdere categorieën ingedeeld kon worden. De nieuwe pagina's zijn wel even wennen, maar dat lukt nog wel.
Geplaatst: 24 maart 200817 jaren comment_920637 ik vind het nieuw sisteem niet zo praktiesch vroeger stonden ze nog gesorteerd bij soort Nu ook nog hoor.. Alleen moet je daarvoor even op het -knopje drukken. niet gekeken :$ maar nu is die p top
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973116 Ik vind hem wel fijn maar als je hebt gesorteerd en je komt bij een auto en doet vorige moet je weer opnieuw sorteren. toch vind ik de ouwe fijner kortom: DE NIEUWE VERSIE IS FIJN MAAR OOK WEER SUPER F*CKING K*T. MVG Zamg0d1
Heey, wat vinden jullie van de nieuwe WikiGTA voertuig pagina(van SA)?????
Ik vind het oude makkelijker, want dat vind ik makkelijker zoeken enzo. Alles staat dan ook gesorteerd, nu door elkaar heen. Maar dit is mij mening, wat vinden jullie??