Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911608 Heey, Welke armax kan ik het beste kopen bij bol.com aangezien je keuze hebt uit verschillende armax. en wat is het verschil tussen al die armax's? En kan ik die armax dan voor platina's en gewone versies gebruiken? En kan ik ze behalve voor San andreas ook voor III, VC, Lcs en Vcs gebruiken alvast bedankt Bewerkt: 14 maart 200817 jaren door pasgal
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911654 Hey, De beste keuze: Armax (deze heb ik ook) Het verschil weet ik ook niet precies... maar deze heeft een media player erbij, en die andere niet maar het is wel dezelfde prijs... Volgens mij kun je ze voor beide versies gebruiken. Het is niet te gebruiken voor GTA LCS en VCS (dat is PSP) Alleen voor PS2... Voor III en VC weet ik het niet, maar moet denk ook kunnen, ik gebruik het alleen voor SA... Hoop dat je hieraan genoeg hebt... Suc6!
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911751 LCS en VCS zijn ge-port naar de ps2, dus ik ga er van uit dat het daar ook op werkt
Geplaatst: 16 maart 200817 jaren comment_913369 das cool maar weet niet wat het goedkoopste beste armax is en waar is het te koop????
Geplaatst: 17 maart 200817 jaren Auteur comment_913705 das cool maar weet niet wat het goedkoopste beste armax is en waar is het te koop???? Je kunt ze kopen bij bol.com Maar dan is mijn vraag nog steeds: Welke kun je dan het beste kopen voor platina's en gewone versies???? Bewerkt: 17 maart 200817 jaren door pasgal
Geplaatst: 17 maart 200817 jaren comment_914196 Volgens mij kun j gewoon dezelfde ervoor gebruiken.. Verschil: Platina = deze is later uitgebracht omdat het zo goed verkocht werd, dit zie je ook wel op andere games. (zo'n platina voorkantje) Gewoon = de eerder uitgebrachte versie. Conclusie: ze zijn allebei hetzelfde maar ander hoesje... Bewerkt: 17 maart 200817 jaren door joppie
Geplaatst: 17 maart 200817 jaren comment_914204 inclusief zijn er een paar bugs verwijdert. volgens mij maakt het neit uit welke je koopt
Heey,
Welke armax kan ik het beste kopen bij bol.com aangezien je keuze hebt uit verschillende armax. en wat is het verschil tussen al die armax's?
En kan ik die armax dan voor platina's en gewone versies gebruiken?
En kan ik ze behalve voor San andreas ook voor III, VC, Lcs en Vcs gebruiken
alvast bedankt
Bewerkt: door pasgal