Jump to content
Geplaatst:
comment_911609

iedereen weet nu wel dat liberty city ongebruikt is in san andreas

maar op wikigta staat er dat er mischien andere diengen waren mee gepland

dat kun je linken aan een paar andere intrieuren die niet in gebruik zijn

als liberty city een grote rol had gespeelt in san andreas had je dan moeten het verhaal daar de basis van het spel moets leren ( vechten, eten )

en ook een paar missie . Die andere intrieurs kunnen dan in liberty city hebben gezeten zoals die ammu nation met 2 verdiepingen en een paar 24-7 en niet dat modern save hous te vergeten ( modern en liberty city zijn goed met elkaar te linken )

wat denken jullie erover

Featured Replies

Geplaatst:
comment_912120

Jullie kijken teveel naar wat het nu is en niet naar wat het had kunnen zijn. Want natuurlijk maken ze daar geen af/oprit als de plannen zijn geschrapt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_912156
Jullie kijken teveel naar wat het nu is en niet naar wat het had kunnen zijn. Want natuurlijk maken ze daar geen af/oprit als de plannen zijn geschrapt.

en in de missie is het ook niet de bedoeling dat je in liberty city kan rondlopen

Geplaatst:
comment_912187
Jullie kijken teveel naar wat het nu is en niet naar wat het had kunnen zijn.

Maar dat is gewoon logisch. Je kunt wel kijken naar iets dat er niet is, maar in dat geval kun je overal wel een verhaal achter verzinnen. Er zit een ongebruikt interieur van Vice City in het spel. Waarvoor dient die? Zouden ze van plan geweest zijn om Vice City in het spel te verwerken? Dat lijkt me niet, maar dat had met diezelfde theorie wel gekund.

Maar ook al zou zo'n idee wel bestaan hebben, dan nog is dat schrappen niets vreemds geweest. Er komen duizenden ideeën langs, waarvan uiteindelijk maar een zeer klein gedeelte uitgewerkt wordt. Wanneer je het spel bijvoorbeeld speelt doe je precies hetzelfde.

Voorbeeld:

- Je besluit om met een Sabre naar San Fierro te rijden.

- Onderweg kom je een Infernus tegen, die je kaapt en de weg daarmee gaat vervolgen.

- Toevallig rijd je langs het vliegveld en bedenk je je dat het nog handiger zal zijn om met een Shamal naar San Fierro te vliegen.

- In de lucht krijg je opeens een ander idee: je wilt naar de Babel Tower in Los Santos vliegen!

- Uiteindelijk sta je met je Shamal op de Babel Tower in Los Santos, in plaats van met een Sabre in San Fierro te staan.

Ook hier schrap je telkens je eigen ideeën, wat van tevoren niet te voorspellen en na het spelen door anderen niet te achterhalen valt.

Kortom: over iets als dit (of ze Liberty City verder wilden uitwerken) kan eindeloos gediscussieerd worden, omdat het voor ons gewoonweg niet te achterhalen valt.

Geplaatst:
comment_912197
Vroeger ook niet, tenzij jij een verklaring hebt van Rockstar dat het wel zo was

heb jij een veklaring waarom er in vice city een aire basis is weggelaten ( ik ook niet )

dus ook voor dit niet :Y

Dat is anders, die basis is er en is niet gebruikt, daarom weten we dat Rockstar er wat mee van plan was.

Bij Liberty City dat anders. Het is gebruikt voor Saint Mark's Bistro, en tenzij er bewijzen gevonden worden, voor niets anders.

Als de misse Saint Mark's Bistro er niet geweest was en LC zat er nog in, dan had je een punt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_912255
Vroeger ook niet, tenzij jij een verklaring hebt van Rockstar dat het wel zo was

heb jij een veklaring waarom er in vice city een aire basis is weggelaten ( ik ook niet )

Dat is anders, die basis is er en is niet gebruikt, daarom weten we dat Rockstar er wat mee van plan was.

Bij Liberty City dat anders. Het is gebruikt voor Saint Mark's Bistro, en tenzij er bewijzen gevonden worden, voor niets anders.

Als de misse Saint Mark's Bistro er niet geweest was en LC zat er nog in, dan had je een punt.

maar in vice is dat afgebroken ( in een later stadium ) wegens het overlijden van een voisactor

die ging een groote rol spelen in vice

kijk naar die biker winkel , je moest daar mischien voor een missie van die priester een bikerpak gaan halen

en dan de luchthaven ( terminal 2, denk ik ) die kreeg ook een grotere rol in vice

maar we weten niet welke

kan je vergelijken met die liberty city kwestie

Geplaatst:
comment_912257

maar in vice is dat afgebroken ( in een later stadium ) wegens het overlijden van een voisactor

kijk naar die biker winkel , je moest daar mischien voor een missie van die priester een bikerpak gaan halen

en dan de luchthaven ( terminal 2, denk ik ) die kreeg ook een grotere rol in vice

maar we weten niet welke

Nee dat kan je niet vergelijken want Liberty City heeft een functie in GTA SA, en al die dingen die jij opnoemt hebben geen functie in GTA VC

Geplaatst:
  • Auteur
comment_912261

maar we weten niet welke

Nee dat kan je niet vergelijken want Liberty City heeft een functie in GTA SA, en al die dingen die jij opnoemt hebben geen functie in GTA VC

dat is allemaal het gevolg van het overlijden van die priester ( vois actor )

Geplaatst:
comment_912272

Ja en dus? Pastor Richards is voor het grootste gedeelte uit de game gehaald, zonder flarden achter te laten zoals missies ofzo. Ik zie niet in wat daar vreemd aan is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_912276
Ja en dus? Pastor Richards is voor het grootste gedeelte uit de game gehaald, zonder flarden achter te laten zoals missies ofzo. Ik zie niet in wat daar vreemd aan is.

straks kunnen ze dit topic nog in vice city general zetten :puh:

er zijn wel nog flarden

gost tower

Geplaatst:
comment_912393

We gaan nu wel erg offtopic..

Zoals ik al zei, zitten er veel outtakes in het spel en is het mogelijk dat er meerdere ideeën in bepaalde situaties zijn geweest, waarvan het ene idee wel uitgewerkt werd, en het andere niet. Zou dit ook het geval zijn voor het Liberty City interieur in SA? Wie weet.. Het valt alleen niet te achterhalen, omdat het interieur in eerste instantie alleen voor de missie Saint Mark's Bistro bedoeld lijkt te zijn. Er zijn verder geen aanwijzingen naar mogelijke outtakes en dergelijke.

Bij de Ghost Tower kwestie viel daar nog het een en ander over te discussiëren, omdat die in het huidige spel geen functie heeft. Uiteindelijk bleek dit een wachttoren van een eerdere versie van het vliegveld te zijn, wat dus duidelijk een outtake van het spel was.

In dit geval (LC interieur in SA) valt daar niet heel veel over te discussiëren, en om te voorkomen dat we nog verder offtopic gaan, sluit ik het topic maar vast.

[Niet eens met slotje, of zijn er nog vragen/opmerkingen? Stuur mij een PB.]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.