Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bestand terughalen

Hee,

Ik was bezig met een sig in photosho waar ik heel tevreden over was en heb allerlei stappen gedaan die ik nu echt niet meer zou weten. Toen ging ik naar Blending Options, en kwam er een melding over iets van een update, ik klikte 'nee', omdat ik dacht dat het over een ander programma ging. Maar toen sloot photoshop af en was ik mijn sig weg. Weet iemand hoe ik hem terughaal?

Featured Replies

Ik weet het niet zeker, maar als je hem voor de afsluiting niet opgeslagen hebt ben je hem denk ik kwijt. Als je hem echt kwijt bent kun je hem niet meer terughalen.

Edited by Donald F. Duck

ik vrees dat wij helaas niets meer voor jouw kunnen doen zoals donald al zei. of er moet een autosave bij zitten.

ik vrees dat wij helaas niets meer voor jouw kunnen doen zoals donald al zei. of er moet een autosave bij zitten.

Zit er niet op PS.

Ik heb Norton Goback, dat slaat alles wat je delete, wat per ongeluk gedelete wordt en andere dingen 24 uur lang op, en daarna worden ze definitief verwijderd. Helaas moet je dat dan wel al geïnstalleerd hebben. Misschien iets voor de volgende keer.

Uit ervaring weet ik dat er nooit vaak van zulke meldingen zijn met Photoshop, dus de volgende zou ik gewoon wat beter lezen, dat helpt vaak ook al. Een melding waarin je Photoshop direct moet afsluiten, zonder dat je het bestand niet kan opslaan is er volgensmij uberhaupt niet. Zo'n programma waar MartyCeha het over had is altijd handig in noodgevallen, maar hopelijk hoeft het in het vervolg niet zo ver te komen ;)

• Author

Bedankt, iedereen :cya:

Helaas, mijn bestand is echt weg :-(