Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911641 Hey, ik speel SA maar door Direct X doet het het niet meer. Dat komt doordat hier staat: Dat ddraw.dll en ddrawex.dll ontbreken. Nu is mijn vraag: in welke map wordt directx geinstalleerd? Zodat ik ze kan toevoegen want installeren helpt niet. Alvast bedankt: BB
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911725 Als er iets mis is met je DirectX kun je gewoon je DVD van een spel dat DirectX9.0c gebruikt in je computer stoppen. Ergens in het menu staat dat je DirectX kunt instaleren, doe dat. Je kunt ook de meest up-to-date DirectX halen van Microsoft. Klik dan hier: Klik
Geplaatst: 17 maart 200817 jaren Auteur comment_913601 dat helpt niet. iemand anders die weet in welke map directx geinstalleerd is?
Geplaatst: 17 maart 200817 jaren comment_913749 Al deze dynamic link library bestanden (dll) kun je vinden in %windir%/system32/, dus in de meeste gevallen: C:/WINDOWS/system32/
Hey, ik speel SA maar door Direct X doet het het niet meer. Dat komt doordat hier staat:
Dat ddraw.dll en ddrawex.dll ontbreken.
Nu is mijn vraag:
in welke map wordt directx geinstalleerd?
Zodat ik ze kan toevoegen want installeren helpt niet.
Alvast bedankt:
BB